امام جمعه شهر یزد با اشاره به آیات و احادیث در رابطه با ثواب امدادرسانی به هم‌نوعان گفت: فعالیت امدادگران هلال‌احمر موردی رضایت خداوند است.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۵۳
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهر یزد در سفر خود به شهرستان مروست و خاتم در جمع نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مسجد ابوالفضل (ع) مروست اظهار کرد: با توجه به احادیث و آیات موجود، هر انسانی دست نیازمند و مظلومی را بگیرد مقرب درگاه خداوند است و عمده و بزرگترین هدف انسان این است که خداوند از او راضی باشد، پس این نکته بسیار حائز اهمیت است که رسیدن به درجه رضوان‌الله با دستگیری از مردم صورت می‌گیرد.

امام‌جمعه یزد گفت: آنچه که در آیات قران کریم بیان شده است، این است که هر کسی جان یک انسانی را نجات دهد گویا همه انسان‌های روی زمین را نجات داده و امدادگران جاده‌ای یکی از مصادیق این آیه شریفه هستند.

ناصری با بیان این که همه خدمات باید به قصد رضایت الهی باشد، گفت: فعالیت‌های امدادگران جاده‌ای که برای کمک به مردم تلاش می‌کنند ارزشمند است و اگر با قصد رضایت الهی و نزدیک شدن به خداوند متعال باشد دارای اجر و پاداش فراوانی است.

وی در پایان اظهار کرد: با حضور امدادگران در جاده‌ها مردم از آرامش خاطر خاصی در سفر‌های خود برخوردارند، که این امر از اخلاص امدادگران و نجاتگران جاده‌ای و مسئولان نشات می‌گیرد و جا دارد صمیمانه از شما عزیزان به پاس این زحمات شبانه روزی قدردانی شود.

در این بازدید نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد ضمن گفتگو با امدادگران و نجاتگران مستقر در این پایگاه در جریان فعالیت‌های امدادی آن‌ها قرار گرفت.

ارسال نظرات