آیین تجلیل از نفرات برتر جشنواره غذا با حضور مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در مکان مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام،محل جلسات آموزشی حلقه های ذاکرین خواهر بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۵۳
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: هدف از اجرای جشنواره غذا های بومی ،محلی آشنایی با غذاهای بومی محلی سایر استانها و همچنین سوق به سمت غذاهای سالم و مقوی ایرانی بود.

وی افزود: اجرای این گونه جشنواره ها، علاوه بر ارتقاء سلامت شهروندی زمینه آشنایی با غذاهای سنتی و خانگی اقوام را مهیا می کند که استقبال بانوان نشان داد بایستی در این زمینه برنامه های بیشتری را اجرا کنیم.

صالحی تصریح کرد: در این جشنواره که با حضور۲۹ نفر از بانوان مداح بسیجی، هنرمند آشپز با عرضه غذاهای بومی و سنتی اقوام مختلف برگزار شد، امیدواریم به ترویج سنت های ایرانی کمکی کرده باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از خواهران بسیجی مداحی که حائز امتیاز برتر شده بودند،خانم ها ؛فاطمه پیران ،فرنگیس سلمانی ،طیبه شهرکی ،مریم پژوهنده و سوسن سالارزهی تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات