گروه جهادی کربلاء هلال احمر جهت اجرای بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان خاتم الانبیا(ص) شهرستان ایرانشهر اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۷۲
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، محمدرضا کرد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کربلا هلال احمر شهرستان ایرانشهر  اظهار داشت: این مانور با شعار مدرسه ایمن – جامعه تاب آور، از ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهار شنبه ۸ آذر ماه با به صدای آژیر و پخش آن از طریق بلندگوهای مدارس بطور همزمان با حضور ۳۲۲ نفر دانش آموز بصورت نمادین با حضور مسئولین شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

وی گفت: با برگزاری این مانورها، دانش آموزان آموزش های لازم در برابر زلزله را فراگرفته و آن را به خانواده و جامعه انتقال می دهند.

کرد بیان کرد: این مانور با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای توانمندی دانش آموزان برای مواجهه درست با بلایای طبیعی به ویژه زلزله برگزارشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کربلا هلال احمر شهرستان ایرانشهرافزود: ترویج فرهنگ مقاوم سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات و خسارت ناشی از زلزله و ایجاد آمادگی برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله از مهمترین اهداف برگزاری این مانور در مدارس است.

این مسئول آمادگی، آرامش، پناه گیری مناسب و خروج صحیح را چهار اصل مهم در زلزله دانست که دراین مانور دانش آموزان این چهار اصل را به صورت عملی آموزش می‌بینند

در این برنامه ادارات آموزش و پرورش، اورژانس ، آتش نشانی، اداره آب، اداره برق و میراث فرهنگی همکاری داشتند.

ارسال نظرات