یادداشت

مقاومت چگونه جدول برنامه های آمریکا را بهم زد

آمریکا که در مدت طولانی بر خاک غرب آسیا بدون موانع حکم رانی وباج خواهی می کرد،ومدام تصویر مخدوش ووحشتناکی از مسلمانان برای مجوز حضور نامشروع خود دربین افکار عمومی جهان اخذ می کرد....
کد خبر: ۹۵۶۰۸۸۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،امام خامنه ای در دیدار بسیجیان فرمودند:طوفان‌الاقصی توانست جدول سیاست‌های آمریکا در منطقه را بهم بریزد و انشاءالله ادامه پیدا کند جدول را محو خواهد کرد.

 

آمریکا که در مدت طولانی بر خاک غرب آسیا بدون موانع حکم رانی وباج خواهی می کرد،ومدام تصویر مخدوش ووحشتناکی از مسلمانان برای مجوز حضور نامشروع خود دربین افکار عمومی جهان اخذ می کرد ودیکتاتورهای پهلوی وگذشتگان آنان مبهوت سیاستهای استعماری واستکباری آنان شده بودند.مدام سعی در القای قدرت ماورایی آمریکا به جوامع اسلامی وایرانیان داشتند.ازچپاول نفت،وسرمایه های مادی ایران با بهانه های بدون پشتوانه باپیروزی انقلاب اسلامی نقشه های آمریکا کاملاً ازبین رفت

 

امام خامنه ای :مطمئنّاً محاسبات غلط موجب می‌شود که آنها شکست بخورند؛ در عراق محاسباتشان غلط بود، شکست خوردند؛ در سوریه محاسباتشان غلط بود، شکست خوردند؛ در منطقه‌ی شرق ما هم همین‌جور -حالا نمیخواهم جزئیّات را وارد بشوم- محاسباتشان غلط بود، شکست خوردند؛ تا امروز. در مورد کشور خود ما هم همین‌جور [است]؛ چهل سال است اینها دارند دشمنی میکنند با ما، توی دهنشان میخورَد، شکست میخورند؛ چرا؟ چون محاسبه‌شان غلط است، چون درکشان از واقعیّت غلط است؛ درک درست ندارند.

حال بابرخی از جداول آمریکا که به همت مقاومت اسلامی در منطقه محو شده می پردازیم.

 

_شکست در ماجرای طبس ونابودی عملیات دلتا به اذن خدای متعال ولشکر غیبی شن ها.

_کمک به صدام در جنگ ۸ساله وپشتیبان اصلی بمبارانهای هوایی شهرها وسکوهای نفتی

_دنبال کردن پروژه تقویت منافقین وحاکم کردن مهره های دست نشانده بر بخش قابل توجهی از کشور که در عملیات مرصاد باخاک یکسان شدند

_پرورش ،آموزش،وایجاد جوخه های ترور برای۱۷۰۰۰ایرانی که آن هم نتوانست راهی به جایی ببرد

_آموزش،استخدام تروریست برای ناامنی شهرها ایجاد رعب ووحشت تهدید به حمله اما این اقدامات هم در نطفه خفه شد.

_با انقلاب رنگی خواستند هویت واصل انقلاب را طی ۲دهه اخیر عوض کنند که نقشه آنان را مردم در۹دی با بصیرت خود به ذباله دانی تاریخ پیوست زدن.

_با طراحی فتنه ها وجنگ نرم خواستند هر۱۰سال کشور را از مسیر خود با تحمیل پروژه های مانند ۲۰۲۰،۲۰۳۰و...خارج کنند که این جدول هم به هم خورد.

_با پروژه هایی مثل اختاپوس خواستند با زدن پاهای آن به تعبیر خودشان به مرکزیت برسند که هنوز در یک پای آن مانده وباشکست مواجهه شدند.

_ارسال جاسوس،ونفوذی در بخشی از دستگاههای دولتی وغیره برای جمع آوری اطلاعات استراتژیک کشور که مجدد با دستگیری آنان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نقشه جاسوس سازی وجاسوس پروری او هم محو شد.

_ایجاد مولود نامشروع داعش وجریانهای تکفیری برای محو نام اسلام وانقلاب اسلامی که داعش در مدت زمان کوتاهی از صفحه جغرافیای منطقه محوشد.

- با به شهادت رساندن فرمانده مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که به دنبال آن بودند تا نام مقاومت با شهادت او حذف شود که این بارهم مقاومت وشهید حاج قاسم باعث افول سریع تر از گذشته آنان درکل منطقه شده.

_بامعامله قرن خواستند فلسطین وفلسطینیان را محو کنند که امروز نام فلسطین وغزه بیش از آمریکا واسراییل شنیده می شود.

_خواستند حماس را حذف غزه را محو ومقاومت را از جغرافیای اسلام برچینند باقدرت های نوظهوری چون انصارالله یمن روبرو شدند که حیات اقتصادی سیاسی وموجودیت آنان را به خطر محو کامل مواجهه ساخته.

_خواستند اسراییل را حاکم بر کل جغرافیای فلسطین کنند،در باتلاق طوفان الاقصی در حال دست وپازدن هستند. _

دنبال عادی سازی روابط خود با کشورهای اسلامی ورسمیت شناختن خود بودند اما امروز با چالش جهانی محو اسراییل از جغرافیای عالم مواجهه شدند.

_خواستند با شهادت دانشمندان هسته ای مسیر پرشتاب صنعت هسته ای ایران به قعر نابودی برود ولی باز هم موفق نشدند چون این ایران است که قله های هسته ای را درنوردیده.

این چند فقره مختصری بود از نقشه ها وجداول امریکا واسراییل در منطقه که با مهندسی معکوس دومینو وارخودشان در حال محو شدن ونابودی کامل قرار گرفته اند.

حجت الاسلام محسن سنجری

ارسال نظرات
آخرین اخبار