خبرهای داغ:

ذوقی احسن در گفتگو با بسیج خبر داد قهرمانی خوزستان و تهران در مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان از قهرمانی خوزستان و تهران در مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور پاسداشت سرلشگر شهید همدانی خبر داد
کد خبر: ۹۵۶۰۹۲۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

 

.
 
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-سداصغر ذوقی با اشاره میزبانی شایسته استان همدان در برگزاری مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور اظهار کرد: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور ویژه بانوان در شرایطی امروز در همدان برگزار شد که التهاب مسابقات دو ومیدانی آسیایی تهران در هفته گذشته و برکناری دو رئیس فدراسیون در پی انتشار تصاویری زننده از دوندگان نگاه‌های رسانه‌ها به همدان دوخته شده بود.

وی افزود: امروز هیئت دو و میدانی استان همدان با اتخاذ تصمیماتی ویژه و اقدامات فرهنگی و ارزشی، با طراحی و چاپ تصویری از شهداء و سرلشگر شهید همدانی در شماره سینه ورزشکاران و با اتخاذ تصمیماتی ویژه و جلسه با سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین مسابقات دو صحرانوردی کشور را برگزار کرد و تصاویری ماندگار از فرهنگ و ورزش همدان را در کشور به ثبت رساند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: مسابقات دو صحرانوردی کشور امروز جمعه در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در پیست صحرانوردی شهدای ورزشکار برگزار شد و  در بخش تیمی مسابقات در گروه سنی نوجوانان خوزستان و در گروه سنی جوانان و بزرگسالان تهران قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی در گروه سنی نوجوانان مریم احمدی از خوزستان، مینا خیاط از استان خراسان رضوی، هانیه شه‌پری از خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ذوقی تصریح کرد: در بخش انفرادی جوانان نیز ایدا ناروئی از سیستان و بلوچستان، ستایش امینی از خراسان رضوی و کوثر قاسمی از کرمانشاه، اول تا سوم شدند.

وی افزود: در انفرادی بزرگسالان پریسا عرب و فاطمه چناری از استان تهران اول و دوم مسابقات و سمیرا خداترس از خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان اظهار کرد: در مراسم اختتامیه و اهداء جوائز  سردار فرجی مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، خانم ستاری معاون استاندار همدان، حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان، نمایندگان فدراسیون و مسئولین هیئت دو ومیدانی استان همدان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسابقات دو صحرانوردی بانوان برای اولین بار در سه گروه سنی و با شرکت ۱۲۰ دونده از ۱۷ استان کشور در پیست شهدای ورزشکار همدان برگزار شد.

ارسال نظرات