خبرهای داغ:
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون گفت: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی؛ طبخ و توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم در مناسبت ایام فاطمیه انجام شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۲۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: دستگيري از نيازمندان و کمک به افراد محروم جامعه از جمله سيره و روش اهل بيت(ع) بود.

وی افزود: در اين شرايط سخت اقتصادي و معیشتی برخي افراد بویژه قشر کارگران ساختمانی به لحاظ اقتصادي دچار مشکلاتي شده اند، در اين راستا بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با الگوبرداري از ائمه اطهار(ع) در رسيدگي به نيازمندان و قشر آسیب پذیر با تمام توان پاي کار بوده و هستند.

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون در ادامه با اشاره به اينکه کار پخت اين تعداد غذاي گرم توسط جامعه مهندسین صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با همکاري و همراهي خيرين جامعه مهندسین از ابتداي سال جاری در چندين مرحله در راستاي توزيع بسته هاي معيشتي و غذاي گرم در بين قشر نیازمند جامعه کارگری اقدام نموده است.

شفیعی یادآور شد: گروه جهادی شهدای عمران بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با شناسایی خانواده های عزتمند قشر کارگران ساختمانی که از قبل صورت گرفته بود، غذاهای نذری را بین این قشر زحمتکش جامعه توزیع نمودند.

وی اظهار امیداری کرد دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان و قشر آسیب پذیر و کم درآمد در جامعه اسلامی نهادینه شود و این مهم روز به روز در جامعه گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها