خبرهای داغ:
فریدونی:

باید همه با جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم

همدان-مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان تصریح کرد: باید همه ما با جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم .
کد خبر: ۹۵۶۱۰۵۰
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا فریدونی مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهار با تاکید بر اهمیت انتخابات در اسفند ماه امسال اظهار کرد: اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی چه کسی موفق شود، تفاوتی برای مجموعه دولت ندارد و مهم مشارکت بالای مردم و همچون همیشه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

وی با بیان اینکه به طور قطع هر کس که مردم به وی رأی دهند به عنوان مجری متعهد هستیم با وی همکاری داشته باشیم، گفت: مردم باید بدانند هر رأی آنان رأی موثر و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان تصریح کرد: باید همه ما با جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم .

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران، مدیران کل، معاونان و مجموعه مجریان انتخابات هیچ سوگیری نسبت به هیچ کاندیدایی ندارند و هرکس که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، برای ما عزیز است و هر کس که مردم به وی رای بدهند برای ما عزیزتر خواهد بود.

فرماندار شهرستان بهار نیز در این مراسم گفت: مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی است تا مسئولان با بهره‌گیری از این فرصت ناب بتوانند در راه رضای خداوند بهترین عملکرد و خدمت را در اختیار مردم شریف قرار دهند.

مجتبی فیض اللهی با بیان اینکه مهندس نصرتی معاون سیاسی سابق فرمانداری شهرستان، انسانی  شریف، دلسوز، کوشا و پیگیر در امور بود، افزود: مهندس شالبافیان معاون سیاسی جدید فرمانداری شهرستان نیز نیرویی انقلابی و کارآمد است و از کف کار بالا آمده و با اِشرافیت کامل در امور سیاسی و امنیتی، منشأ خیرات و برکات خواهد بود.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهار نیز گفت: با اتکال به خداوند و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی تلاش خواهم کرد با روحیه انقلابی اساس و بنای کار خود را بر پاکدستی، فسادستیزی، خدمت خالصانه و عدالت محور و اثربخش با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات مردم در راستای تحقق آرمان بلند «عدالت و پیشرفت» و «رفع فقر و تبعیض» مردم قدرشناس منطقه قرار دهم.

رضا شالبافیان تصریح کرد: تمام همت خود را به کار خواهم گرفت تا با بهره‌گیری از رهنمودها و خط مشی‌های دولت مردمی و خدمتگزار، نماینده دولت در استان و شهرستان، ظرفیت گروه‌های مردمی و مشارکت مردم و احزاب قانونی در فعالیت‌های سیاسی به ویژه انتخابات، افزایش سرمایه اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت معزز و نخبگان با رعایت اصول مردم‌داری مبتنی بر برنامه‌ریزی علمی و خرد جمعی  با هم افزایی و تعامل سازنده و مستمر با تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها و حفظ نظم و امنیت در حوزه ماموریت و اجرای برنامه‌های توسعه شهرستان گام موثر بردارم تا بتوانیم در آینده‌ای مشخص و معلوم شاهد چشم انداز روشن از موقعیت همه جانبه و پایدار و متوازن شهرستان بهار داشته باشیم.

در پایان این مراسم با حکم دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان دضمن تقدیر از زحمات نصرتی، رضا شالبافیان به عنوان معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری شهرستان بهار منصوب شد.

باید همه با جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات