مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: پویش اهدای خون فرزندان ایران در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۸۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، لیلی عاصم آبادی مدیرکل انتقال خون استان ایلام گفت: سازمان انتقال خون در مناسبت های مختلف پویش هایی برای اهدای خون برگزار می کند.

 

 وی افزود: در همین راستا در استان ایلام به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پویش اهدای خون فرزندان ایران برگزار خواهد شد. 

 

مدیرکل انتقال خون استان ایلام ادامه داد: هدف از برپایی این پویش ها، مشارکت اقشار مختلف جامعه در امر انسان دوستانه و خداپسندانه اهدای خون است.

 

عاصم آبادی تصریح کرد: این پویش از روز ۱۶ آذر به مدت یک هفته در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در قالب برگزاری تیم های سیار انجام می شود.

 

وی ادامه داد: مشارکت نسل جوان به ویژه دانشجویان برای اهدای خون در قالب پویش های مختلف می تواند زمینه ساز حضور مستمر و مداوم این عزیزان در امر نجات بخش اهدای خون باشد.

 

مدیرکل انتقال خون استان ایلام در ادامه ضمن دعوت از جوانان و دانشجویان نوع دوست هم استانی برای اهدای خون عنوان کرد: مشارکت نسل جوان و دانشجویان در این کارها می تواند سبب حضور مستمر آن‌ها برای اهدای خون باشد.

۱۶ آذر، توسط کنفدراسیون دانشجویان ایرانی خارج از کشور که مرکز اجتماع و مباحثه مخالفان حکومت پهلوی در خارج از ایران بود، روز دانشجو نامیده شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار