مجموعه سپاه برای گسترش ویژگی‌های پهلوانان ورزشی در جامعه تلاش می‌کند

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز مجموعه سپاه با همه توان در جهت گسترش چنین ویژگی‌هایی که رسم پهلوانی است در جامعه تلاش می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۹۳
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مسلمی با حضور در شهرستان سوادکوه در دیدار با پهلوان بسیجی سینا خلیلی قهرمان پرافتخار کشتی نوجوانان جهان گفت: به رسم تکریم از پهلوانان نامی برای قدردانی به حضورشان برسیم تا رسم ادب خود را اعلام کنیم، اظهار داشت: امروز مجموعه سپاه با همه توان در جهت گسترش چنین ویژگی‌هایی که رسم پهلوانی است در جامعه تلاش می‌کند.

وی افزود: پهلوان سینا خلیلی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که با همان ویژگی‌ها توانسته به جایگاهی برسد و قطعا اعتقاد من است و دیدم که همه پهلوانانی که چنین ویژگی‌هایی داشتند و رسم دلدادگی به امیرالمومنین (ع) و امام رضا (ع) را داشتند و عاشق خانواده و پدر و مادر بودند و امروز در همه شرایط پای انقلاب هستند و بسیجی به تمام معنا هستند این چنین افراد قطعا پله‌های ترقی را در کوتاهرین زمان ممکن سپری خواهند کرد.

سردار مسلمی بیان کرد: وظیفه داشتیم برای اینکه حمایت خودمان را از کشتی و نوجوانان عزیزی مثل سینا خلیلی اعلام کنیم و با حضور در بیت این عزیز مراتب تقدیر و تشکر خودمان و مجموعه سپاه را از این عزیزان که امروز بهترینان جامعه ما هستند اعلام کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار