تکمیل پروژه پل جدید طارم به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

زنجان -رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،به پروژه ساخت پل جدید طارم منجیل درشهرستان طارم اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت۸۴ درصدی برای اتمام به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۴۳
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

 

تکمیل پروژه پل جدید طارم به  ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داردبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان سید غفور شفیعی به پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل در شهرستان طارم» اشاره کرد و اظهار داشت: این پل قدیمی در سال ۱۳۳۷ ساخته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی شروع ساخت پل جدید سال ۹۹ بوده است گفت: تاکنون برای این پروژه بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه با تخصیص اعتبار به این پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد، تاکید کرد: برای اتمام این پروژه نیز۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شفیعی، به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه به عرض ۶.۸۰ متر و به طول ۹۰ متر بوده و مجموع وزن این پل ۱۸۰ تن می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه «پل جدید طارم منجیل» در حوزه استحفاظی استان گیلان محدوده سدسفیدرود است، ابراز کرد: با بازگشایی مسیر احداث راه اصلی «کلور – درام» و «بناب - منجیل» نیز مسافران استان‌های شمال غرب زنجان، کردستان کرمانشاه، همدان نیز به این پل منتهی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، گفت: کامیون‌های سنگین و سبک نسبت به حمل و نقل بار کالا، مسافر و محصولات کشاورزی به استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازندران، از این پل تردد می‌کنند.

ارسال نظرات