سرپرست گروه جهادی دانش بنیان ثاقب بسیج استان البرز:

آینده روشن است/ استعداد‌های علمی کم برخوردار مورد حمایت قرار می‌گیرند

فاصلی دریاسری با تاکید بر حمایت از استعداد‌های علمی کم برخوردار، گفت: ثاقب به معنای روشن است و ما باور داریم که با توجه به ظرفیت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف و به ویژه در زمینه استعداد‌های علمی، بی تردید آینده کشور روشن است.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۴۵
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

سید علی فاضلی دریاسری سرپرست گروه جهادی دانش بنیان ثاقب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، با بیان اینکه گروه ثاقب با هدف تحول علمی، تولید علم، حمایت از تحقیق و پژوهش، حمایت از استعداد‌های علمی جوان و نوجوان و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان کم برخوردار شکل گرفته است، اظهار داشت: گروه جهادی ثاقب با اهتمام و مشارکت ۸ دانشجوی استان البرز و با هدف ورود و فعالیت در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و حمایت از استعداد‌های کم برخوردار شکل گرفته است.

آینده روشن است/ استعداد‌های علمی کم برخوردار مورد حمایت قرار می‌گیرند
وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در گروه جهادی ثاقب، برگزاری کلاس‌های آموزشی تقویتی جهت دانش آموزان کم برخوردار است.

فاضلی دریاسری همچنین حمایت از پایان نامه‌ها و پروژه‌های دانشجویی به ویژه جهت دانشجویان کم برخوردار را از اهداف گروه ثاقب برشمرد و تصریح کرد: گروه جهادی ثاقب ضمن ارائه مشاوره و حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، بستر فعالیت کارگاهی و تولید پروژه‌های دانشجویی را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

سرپرست گروه جهادی ثاقب با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما کشف و پرورش استعداد‌های علمی کم برخوردار است، خاطرنشان کرد: کارآفرینی در عرصه علم و دانش و ورود به حوزه‌های پیچیده فناوری جهت فراهم کردن بستر عزت، استقلال و سربلندی کشور از اهداف غایی ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار