خبرهای داغ:
هنرجو خبر داد

افتتاح کتابخانه مدرسه «حاج حسن فرهادی فر» در ملایر

همدان-مسئول کتابخانه عمومی دانشجو شهرستان ملایر از افتتاح کتابخانه مدرسه «حاج حسن فرهادی فر» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۱۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مریم هنرجو با اشاره به افتتاح کتابخانه مدرسه «حاج حسن فرهادی فر» اظهار کرد: در جلسه‌ای که با احمدی مدیر مدرسه فرهادی فر داشتیم ایده اولیه ایجاد کتابخانه در مدرسه با استفاده از منابع کتابخانه دانشجو شکل گرفت و قرار شد هر دو هفته کتاب‌ها به صورت امانت در اختیار مدرسه قرار گرفته و در پایان با جمع آوری کتاب‌ها منابع جدیدتری در قفسه کتابخانه قرار گیرد.

وی افزود: به مناسبت هفته پژوهش کتابخانه مدرسه «حاج حسن فرهادی فر» با حضور شیرزادی سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش ملایر و مدیر و کادر آموزشی این مدرسه با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف  افتتاح شد.

مسئول کتابخانه عمومی دانشجو شهرستان ملایر تلاش برای دسترس پذیری عموم به کتاب را یکی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی خواند و افزود: تا پایان سال تحصیلی با اجرای زنگ کتابخوانی و تامین منابع این کتابخانه مدرسه‌ای حتی از سایر کتابخانه‌های عمومی شهرستان در کنار دانش آموزان خواهیم بود.

شیرزادی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های  مدیریت مدرسه فرهادی از اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای تلاش در افزایش میزان مطالعه کتاب در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

احمدی مدیر مدرسه فرهادی نیز ضمن تشکر از اولیای خیر و انجمن اولیا و مربیان مدرسه عنوان کرد: امید است با این اقدام کتابخوانی دغدغه اصلی دانش آموزان مستعد این مدرسه شود.

نوبخت دبیر مطالعات اجتماعی این مدرسه نیز از برگزاری زنگ و محفل کتابخوانی در ساعات مختلف آموزشی در این کتابخانه خبر داد و یکی از این برنامه‌ها با معرفی کتاب سه دقیقه ای توسط دانش آموزان اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات