مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

سایت های کوی زیتون و ثمین ۲ در زنجان برای انتقال فاز اول کوی فلسطین در نظر گرفته شده است

زنجان -مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن، در فاز اول و براساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می شوند.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۲۲
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

 

سایت های کوی زیتون و ثمین ۲ در زنجان برای انتقال فاز اول کوی فلسطین در نظر گرفته شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، اصغراسماعیلی با اشاره به اینکه در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد، اظهار داشت: در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و امام جماعت این منطقه، تعدادی از واحد‌های مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی هستند.

وی ابراز کرد: عملیاتی شدن طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مسوولین استان بوده که همزمان با احداث و تحویل واحد‌های نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه در سه فاز براساس برنامه ریزی، ساکنین این محله جابه جا خواهند شد، گفت: کوی فلسطین ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری دارد و براساس برنامه ریزی انجام گرفته ساکنینی که در محدوده نزدیک به راه آهن قرار دارند در اولویت اول برای جا به جایی هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: همزمان با تحویل واحد‌های مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، در فاز اول و براساس اولویت تعدادی از واحد‌های مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت‌های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار