خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز اردوی راهیان نور ۵۰۰نفری دختران بسیجی با شعار ( از مدرسه تا مدرسه ) به مقصد مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۲۹
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شرق اهواز، حجت الاسلام سید امیر میر علائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز در مصاحبه با خبرنگار بسیج با نقل و اعلام این خبر گفت : اردوی فرهنگی زیارتی راهیان نور با حضور ۵۰۰نفر از دختران بسیج دانش آموزی نواحی ۲و۳روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ به مقصد یادمانهای دفاع مقدس علقمه،شلمچه،مسجدجامع و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار می گردد.

میرعلائی هدف از اجرای این اردو را تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری وترویج فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در طول ۸سال دفاع مقدس بر شمرد و گفت در قالب این اردو برنامه های متنوع فرهنگی و زیارتی مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)در فضائی آغشته به عطر و یاد شهیدان توسط راویان و مدیحه سرایان و همچنین اهدای بسته های متنوع فرهنگی مهیا گردیده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز در تشریح اهداف دیگر این برنامه گفت شعار در نظرگرفته شده جهت این اردو ( از مدرسه تا مدرسه ) است بدین معنی که دانش آموزان عازم به این اردو از مقصد مدرسه تحصیلی عازم مدرسه ای با تعاریف فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری رزمندگان اسلام در طول ۸سال دفاع مقدس که با نثار خون خود از اسلام و انقلاب آب و خاک و میهن اسلامی دفاع نمودند خواهند شد.
میرعلائی گفت : در پایان این اردوی یک روزه زمینه اجرای برنامه نمایش رزمی فرهنگی در پادگان شهید حبیب الهی برای بهرمندی دانش آموزان بسیجی و آشنائی با حال و هوای ایام دفاع مقدس طراحی و مهیا گردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار