خبرهای داغ:
شاهرود_کاروان دانش‌آموزان دختر شهرستان شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۹۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز شاهرودی به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج، کاروان دانش‌آموزان دختر شهرستان شاهرود صبح امروز در قالب ۳۰۰ دانش‌آموز و عوامل اجرایی به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند.
در آیین بدرقه دانش‌آموزان، فرماندار شهرستان شاهرود، مدیر آموزش و پرورش شاهرود، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهرود و برخی مسؤولان و والدین دانش آموزان حضور داشتند.
در این اردوی دانش‌آموزی که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود، دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، فتح‌المبین، نهر خین، دوکوهه و خرمشهر بازدید می‌کنند.
به گزارش بسیج؛ امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان سمنان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
این تعداد از دانش‌آموزان استان سمنان در مقاطع متوسطه اول و دوم و در کلاس‌های نهم، دهم و یازدهم و دوازدهم تحصیل می‌کنند که به مناطق جنگی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
در ابتدا، یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و در مرحله بعد، اعزام یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز پسر را به این مناطق خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار