مسئول گروه جهادی مکتب عاشورا بسیج استان البرز:

جهادگران بسیجی رنگ عشق بر مدارس می‌پاشند/ ۴۰ هزار متر مربع فضای آموزشی شاداب سازی شد

طاهری با اشاره به اینکه گروه جهادی مکتب عاشورا شاداب سازی، طراحی نقاشی و زیباسازی ۴۰ هزار متر مربع فضای آموزشی مدارس را در استان البرز و سایر استان‌ها اجرایی کرده است گفت: جهادگران بسیجی با خدمت صادقانه و بدون مزد و منت مدارسی فرسوده را بازسازی می‌کنند و نور عشق و امید به آن‌ها می‌پاشند تا بستر مناسبی جهت تحصیل و کسب علم دانش فرزندان ایران اسلامی و آینده سازان این سرزمین فراهم آید.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۴۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

ابوالفضل طاهری مسئول گروه جهادی مکتب عاشورا که به همراه اعضای خانواده خود به صورت جهادی و تخصصی در زمینه شاداب سازی مدارس فعال است، در گفتگو با خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت: دنیای خاکستری مدارس فرسوده با حضور و اهتمام مخلصانه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به دنیای زیبای تحصیل توام با نشاط و پویایی تبدیل شده است.


جهادگران بسیجی رنگ عشق بر مدارس می‌پاشند/ ۴۰ هزار متر مربع فضای آموزشی شاداب سازی شد
وی با اشاره به اینکه گروه جهادی مکتب عاشورا بسیج استان البرز از بیش از ۴۰ عضو ثابت بهره می‌گیرد، افزود: اغلب اعضای گروه جهادی مکتب عاشورا به همراه خانواده خود در این گروه حضور دارند.

طاهری با اشاره به اینکه علاوه بر اعضای ثابت در بسیاری از پروژه‌ها مردم و به ویژه دانش آموزان هنگامی که با نحوه فعالیت جهادی آشنا می‌شوند در این عمل خیر سهیم می‌شوند و به ما در جهت شاداب سازی مدارس کمک می‌کنند.

مسئول گروه جهادی مکتب عاشورا با تاکید بر اینکه بسیاری از مدارسی که شاداب سازی شده اند از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار بودند، خاطرنشان کرد: برخی از مدارسی که با همت بسیجیان جهادگر استان البرز شاداب سازی شده اند به حدی دارای مشکلات مختلف بودند که دانش آموزان رغبتی جهت حضور در آن‌ها نداشتند، اما پس از حضور و فعالیت جهادگران بسبجی، این مدارس متحول شده اند و اسباب آرامش خاطر و نشاط دانش آموزان را فراهم آورده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها