محسنی اژه‌ای: رفع بخشی از مشکلات قضایی استان اردبیل در دستور کار است

اردبیل-- رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخی مشکلات قضایی موجود در استان اردبیل، از تلاش‌ها برای برطرف کردن آنها در جریان سفر به این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۲۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

محسنی اژه‌ای: رفع بخشی از مشکلات قضایی استان اردبیل در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکرم که در ایام فاطمیه توفیق حاصل شد که در استان اردبیل در بین مردمی که عاشق اهل بیت (ع)، ابا عبدالله الحسین (ع)، حضرت ابالفضل (س) هستند، حضور پیدا کنم.

 

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: دارالارشاد اردبیل دیار عالمان و زاهدان بزرگ است که به گردن شیعه حق بسیار بزرگی دارند و شیعه از این استان و مردم عزیز این دیار توسعه پیدا کرد.

 

وی افزود: امیدواریم در این سفر بتوانیم نسبت به بعضی از مشکلات و مسائلی که در این استان هست و مربوط به قوه قضاییه می‌شود، اول برداشت درستی از آنها داشته باشیم و دوم با کمک مسئولان خود استان و مردم تا حدودی که مقدور هست، این مشکلات را برطرف کنیم.

 

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: لازم است از نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل قدردانی کنم که هم استان از فیوضات ایشان بهره‌مند هستند و هم کشور استفاده می‌کند و در برنامه‌هایی که در صدا و سیما دارد، شخصا استفاده می‌کنیم.

 

وی اضافه کرد: همچنین از استاندار محترم اردبیل و سایر مسئولان از جمله رئیس کل دادگستری استان که تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار گرفتند قدردانی می‌کنم.

 

محسنی اژه‌ای ابراز امیدواری کرد: در این سفر یک‌روزه هم سرکشی به حوزه‌های انتخابیه داشته باشیم و هم بعضی از مسائل استان اردبیل را که می‌شود برطرف کرد، اقداماتی را در راستای آنها داشته باشیم.

 

به گزارش ایرنا رئیس دستگاه قضا در جریان این سفر و در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان اردبیل جلسات و برنامه‌های متعددی خواهد داشت.

 

دیدار با دانشجویان همزمان با روز دانشجو، حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضایی و حضور در جلسه شورای قضایی از جمله برنامه‌های سفر قاضی‌القضات به استان اردبیل است.

 

سایر مسئولان قضایی حاضر در این سفر نیز علاوه بر انجام دیدارهای چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان، جهت شناسایی و احصای مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان اردبیل به شهرهای مختلف این استان سفر می‌کنند تا در نهایت مسائل و موضوعات جمع‌آوری شده را در جلسه شورای قضایی استان اردبیل به منظور بررسی و رفع، مطرح کنند.

 

در بدو ورود رئیس قوه قضائیه و هیات همراه به استان اردبیل فرزند شهید پیرانه به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای خیر مقدم گفت.

 

استان اردبیل که ۱۲ شهرستان دارد، با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال نظرات