خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای جامعه اطلاعات استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام:
سردار فدوی: اکنون تظاهرات میلیونی در سراسر دنیا بر علیه جنایات رژیم اسراییل برپا شده و این عظمت انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد که جبهه حق را رهبری کردند و بر عظمت و حقانیت آن افزوده می شود.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۸۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای جامعه اطلاعات استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام:

 

هر روز بر حقانیت و عظمت جبهه حق افزوده می‌شود/ شهدا مدد رسانان دائمی به ما هستند

 

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای جامعه اطلاعات استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام گفت: نیروهای اطلاعات عملیات از ماه ها قبل از عملیات کارشان آغاز می‌شد و ماه‌ها نیز ادامه داشت تا پس از انجام عملیات و این اهمیت این قشر راه نشان می‌دهد.

 

 سردار فدوی ادامه داد: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا شهدا برای ما کاری کنند زیرا اگر همه مردم هم جمع شوند ذره‌ای به مرتبه شهید نمی‌توانند اضافه کنند.

 

او افزود: خداوند به شهید اجازه شفاعت داده است و ما با شهدا رفیق هستیم و از شهدا انتظار داریم ما را مورد عنایت خود قرار دهند تا ما بتوانیم به درستی به وظایف مان عمل کنیم.

 

سردار سرتیپ پاسدار فدوی بیان کرد: تکلیف پاسداری از انقلاب اسلامی که اگر انجام شود نقشه همه خبیثان عالم که ۴۵ سال است کار می کنند باطل خواهد شد.

 

به گفته او طی این سال ها دشمنان حتی یک پیروزی به دست نیاوردند اما حماقتشان باعث می شود به کارشان ادامه دهد؛ در اسراییل تصویری جعلی که طی ۷۵ سال از خود ساخته بودند بر باد رفت.

 

تظاهرات میلیونی علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان

 

سردار سرتیپ فدوی بیان کرد: اکنون تظاهرات میلیونی در سراسر دنیا بر علیه جنایات رژیم اسراییل برپا شده و این عظمت انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد که جبهه حق را رهبری کردند و بر عظمت و حقانیت آن افزوده می شود؛ ضمن آنکه جهانیان نیز بر حق بودن جبهه ما و باطل بودن جبهه غرب اتفاق نظر پیدا می‌کنند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین یادآور شد که در نهایت جبهه حق پیروز می شود و آنچه شهدا می‌خواستند ببینند خواهند دید.

 

او ادامه داد: مراسم امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره ۴۵۰ شهید اطلاعات عملیات در ۳ استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه برگزار شد که خداوند عنایت کند و به برکت شهیدان اطلاعات عملیات تمامی نیروهای اطلاعات سپاه را مدد دهند.

 

شهدا مدد رسانان دائمی به ما هستند

 

او توضیح داد: نیرو های اطلاعات سپاه باید به صورت دائمی کار کنند و از انقلاب اسلامی پاسداری نمایند که به تکلیف خود عمل کنند و این توفیقی بود که از این شهیدان یاد شود.

 

سردار فدوی با اشاره به شهیدان علی هاشمی و تقوی بیان کرد: اینها مددرسانان دائمی به ما هستند و ما همواره امیدوار هستیم که از کمک آنان برخوردار باشیم زیرا که نیرو های اطلاعات سپاه روزهای پرکاری پیش رو دارند و دشمنی‌ها نیز همچنان ادامه دارد آن هم در نبردهایی که مانند گذشته نیست.

 

او ادامه داد: جنگ سخت وجود دارد که به برکت خون شهدا کسی جرات حمله علیه ما را ندارد اما جنگ نرم، رسانه و فضای مجازی برقرار است و باید بچه های اطلاعات برای این نوع از جنگ ها به مدد خداوند و شهدا آمادگی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار