خبرهای داغ:

دانش آموزان فرصت انقلاب هستند/ هزاران هارون مکی در راه ولایت داریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوش گفت: ظرفیت‌های انقلابی دانش آموزان بسیار بالا است و آماده جانبازی ،جانفشانی و وفاداری در راه اسلام و ولایت هستند.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۹۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ حجت الاسلام و المسلمین دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شوش در یادواره شهدا و آیین تجلیل از خانواده شهدا که در دبیرستان پسرانه فجر شاهد برگزار شد، اظهار کرد: ایام فاطمیه یادواره و گرامیداشت شخصیتی است که خود هم فرزند شهید ، همسر شهید ، مادر شهدا و اولین شهیده راه امامت و ولایت بودند.


وی با اشاره به جایگاه والای شخصیت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در جامعه اظهار کرد: سخن گفتن از شخصیت بزرگ حضرت صدیقه طاهره جسارت می طلبد و باید مستمسک آیات و روایات شد تا جایگاه واقعی حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برای ما تبیین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شوش تصریح کرد: تبیین این جایگاه ،تبیین ولایتمدار است و اینکه ولایتمدار راه امیر المومنین باشیم، اما با کمی تامل در تاریخ صدر اسلام در می یابیم که مردم آن دوران شناخت درستی از شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها نداشتند.


حجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر با اشاره به روایت وفاداری هارون مکی یکی از یاران امام جعفر صادق (ع) گفت: اگر آن زمان یک هارون مکی وجود داشت ، در زمان جنگ تحمیلی هزاران هارون مکی داشتیم که خالصانه جان و مال خود را تقدیم ایران و اسلام کردند.


وی گریزی به عملیات کربلای ۵ زد و عنوان کرد: شجاعت جوانان در جنگ تحمیلی مثال زدنی بوده است، تا جایی که ژنرال فرانسوی حامی رژیم بعث عراق در یکی از مصاحبه هایش که از وی پرسیده بودند علت شکست شما در برابر نیروهای ایرانی چه بوده است؟ اینگونه پاسخ داد: با تمام آموخته هایم در دانشکده،با عقل نظامی که نوجوان پانزده ساله در معرکه جنگ چه می کند.

وی افزود:ظرفیت‌های انقلابی دانش آموزان بسیار بالا است زیرا بسیاری از آنان از فرصت‌های انقلاب اسلامی هستند که آماده جانبازی ،جانفشانی و وفاداری در راه اسلام و ولایت هستند ای کاش رزمندگان، ایثار گران، و دانش آموزان ما در زمان سقیفه هم بودند که اگر اینگونه می بود ،حادثه تلخ کربلا بوجود نمی آمد.


حجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر خاطر نشان کرد: در زمان ظهور آخرین فرزند فاطمه هزاران ولایی وجود دارد،و ان شاءالله کلمه ی یاالله را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار