خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

معرفی فرهنگ ایثار و شهادت افتخاری است برای متولیان امر

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصار الحسین(ع)همدان گفت: تلاش و کوشش برای معرفی فرهنگ شهدا و خدمت به خانواده معظم آنها خستگی ندارد و این افتخاری است که شامل حال عزیزان در مرکز حفظ آثار سپاه استان شده است.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۱۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار معاون و مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) به روایتی از ایشان اشاره و اظهار کرد: ایشان فرمود «از دنیای شما سه چیز در نظر من دوست داشتنی است، خواندن کتاب خدا قرآن، نگاه به سیمای رسول خدا (ص) و انفاق در راه خدا».

وی در ادامه ضمن تقدیر به دلیل توفیقات حاصل شده در راستای معرفی فرهنگ جهاد و شهادت در برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: تلاش و کوشش برای معرفی فرهنگ شهدا و خدمت به خانواده معظم و معزز آنها خستگی ندارد و این افتخاری است که شامل حال شما عزیزان در مرکز حفظ آثار سپاه استان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: کار برای شهدا عاشقانه و از روی شوق و اشتیاق است و تنها ماموریتی است که انسان در آن احساس خستگی نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در دفاع مقدس از همه آبرو و هستی خود گذشتند تا امروز نسل جوان انقلابی ما بتواند در عرصه‌های مختلف شگفتی‌آفرین باشد و مسئولین کشور باید خدمت به خانواده شهدا را افتخاری برای خود برشمارند و بر این نوکری بر خود ببالند زیرا خانواده شهدا نمونه بارز فداکاری و ایثار و از خود گذشتگی هستند.

نجاری در ادامه به برنامه‌های شاخص و ارزشمند انجام شده طی این دو سال در راستای اجرای دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان پرداخت و اضافه کرد: خدا را شاکریم که با همت همه دوستان موفق شدیم تنها گوشه‌ای از این فرهنگ متعالی و اثر بخش را به تصویر و قلم بکشیم و امیدواریم که مقدمه‌ای برای معرفی و تبیین نقش شهدا در بین جوانان و نوجوانان نسل‌های پیش رو باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات