خبرهای داغ:

تجلیل از دانش آموز نخبه قرآنی شوش در اجتماع بزرگ حامیان قرآن

دانش آموز نخبه قرآنی شهرستان شوش، با برگزاری آیینی با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و جمعی از مسئولان مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۱۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج بسیج دانش آموزی گفت: باید پویایی فرهنگی رادر بین دانش آموزان مدارس شهرستان ایجاد کرد تا شاهد یک جامعه پویا باشیم.

وی بر اهمیت یادگیری قرآن تاکید کرد و اظهار داشت:ایران اسلامی در سایه عنایت قرآن و اهل بیت(ع) و اهتمام و حضور چشمگیر دانش‌آموزان مستعد به توسعه مطلوب دست خواهد یافت.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شوش تصریح کرد:جامعه ای پویا است که نه‌ تنها به آموزش به صورت جدی توجه کند بلکه به مسایل تربیتی، پرورشی واخلاقی نیز توجه ویژه داشته باشند ، زیرا زیربنای توسعه و پیشرفت در آموزش روح و جسم است.


دراین اجتماع قرآنی که با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش و شهید دانش، رئیس اداره آموزش و پرورش و بخشدار مرکزی ،ریاست سازمان تبلیغات اسلامی،شورای اسلامی و مسئولان فرهنگی و قرآنی شهرستان در شبستان آستان مقدس دانیال نبی(ع) برگزار شد، از دانش آموز نخبه قرآنی دبیرستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان شوش تجلیل شد.

گفتنی است این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش، آموزش و پرورش، اداره اوقاف و امور خیریه ، اداره کتابخانه ،شورای اسلامی شهرستان و دارالقران نور و نورالزهرا(س)برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار