خبرهای داغ:

فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان

فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان منتشر شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۲۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی-هنری مساجد کشور؛ نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان با محور‌های قصص قرآن، احادیث، آموزه‌های اخلاقی، نماز، جوان و جامعه و ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش‌های عمومی، کودک و نوجوان، تئاتر کاغذی، تئاتر خلاق و بخش مِهـر (ویژه بانوان) برگزار خواهد شد.

براساس این فراخوان مراحل اعلام حضور در جشنـواره در ۳ مرحله؛ شامل مرحله اول: انتخاب و ارسال متون نمایشی، مرحله دوم: بازخوانی و بازبینی آثار و مرحله سوم: انتخاب گروه‌های برگزیده است.

علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان تا ۳۰ آذرماه امسال فرصت ثبت نام در سامانه و ارسال نمایشنامه را دارند و نمایشنامه‌های قابل قبول تا ۲ دی ماه معرفی می‌شوند.

آخرین مهلت بارگذاری نسخه تصویری نمایش‌ها برای بازبینی تا ۲ دی ماه است و نتایج بازبینی ۲۲ بهمن ماه امسال اعلام خواهد شد و اسفندماه ۱۴۰۲ نیز مرحله نهایی و اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

جوایز جشنـواره در بخش عمومـی: حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۵ میلیون تومان، بخش کودک و نوجـوان: حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۵ میلیون تومان، بخش تئاتر کاغـذی: حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۵ میلیون تومان، بخش نمایش خلاق: هر مربی حداقل یک میلیون تومان و حداکثر ۲ میلیون تومان و بخش نمایش مِهـر: حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان می‌توانند به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار