دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود. «شهید بهشتی»
کد خبر: ۹۵۶۱۹۸۶
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

شانزدهم آذرماه روز دانشجو نامیده شد، روزی که یادآور رشادت و حماسه دانشجویان مبارز انقلابی و مسلمان ایران اسلامی است، این روز بزرگ را به همه دانشجویان کشور عزیزمان ایران که در داخل و خارج از سرزمینمان در حال فراگیری علم و دانش هستند بطور ویژه تبریک عرض می‌کنیم.

جامعه دانشگاهی ما همواره در پیچ‌های تاریخی و حساس از انقلاب اسلامی حمایت کردند و سینه خود را در برابر هجوم دشمنان اسلام و انقلاب سپر کرده‌اند و اکنون در سنگر علم و دانش نظام اسلامی ما را در جای جای دنیا سربلند کرده‌اند.

در شورش زن، زندگی، آزادی یکی از اهداف شیّادان تروریست با سردمداری جبهه کفر آمریکا زدن تفکر دانشجویان ما بالاخص از طریق مسموم‌سازی فضای رسانه‌ای بود، گمان می‌کردند دانشجوهای ما را می‌توانند به سمت و سوی افکار پلید و فاسد خود بکشانند اما احمق‌ها نمی‌دانستند این جوانان دانشجو در مکتب روح‌الله تربیت شدند و الگوی آنها شهیدان طهرانی‌مقدم‌ها، حججی‌ها، سلیمانی‌ها، شوشتری‌ها و میرحسینی‌ها هستند.

امروز نظام اسلامی ما به همت اراده‌ی پولادین دانشجویان ما در بسیاری از عرصه‌ها نامش جزو برترین‌های عالم است، دانشجویانی که تمام هدفشان سربلندی ایران و ایرانیست.

اینجانب روز دانشجو را به تمام دانشجویان کشور عزیزمان ایران بالاخص دانشجویان استان قهرمان پرور سیستان و بلوچستان تبریک عرض می‌کنم و آرزو می‌کنم موجبات هرچه بیشتر اقتدار و سربلندی را برای اسلام و انقلابمان فراهم سازند.

حسین ظریفی
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان

ارسال نظرات