فیلم و عکس؛

بازگشت تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نیرو‌های مسلح ایران

تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نیرو‌های مسلح ایران با جام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی به میهن بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۰۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسابقات کشتی نظامیان جهان با حضور ۲۰ تیم و قهرمانی تیم کشتی فرنگی و نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد.

این تیم دوشنبه شب در میان استقبال مسئولین ورزش نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران و گروه موزیک ارتش وارد کشور شد.
سازماندهی این تیم‌ها بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پس از دو ماه اردوی آماده سازی و انتخابی، قهرمانان بسیجی و پاسدار به این مسابقات اعزام شدند.



تیم کشتی فرنگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات که در آن سیمینوف و عظمت توسکایف از کشور روسیه، قهرمان جهان و نفر سوم المپیک نیز حضور داشتند، در سکوی قهرمانی مسابقات نظامیان جهان ایستاد.

ورزشکاران بسیجی کشورمان در رشته آزاد نیز با حضور کشتی گیرانی همچون حاجی علیف آذربایجانی، عباس رمضان زاده از آذربایجان قهرمان اروپا، اسماعیل کرکوپ ترکیه قهرمان بزرگسالان اروپا و عنواندار جهان و المپیک، پس از آذربایجان میزبان عنوان نایب قهرمانی و ارتش ترکیه هم مقام سومی را کسب کرد.

تیم فرنگی ایران با کسب ۳ نشان طلا، ۴ نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های جمهوری آذربایجان و روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

آزاد کاران کشورمان هم بعد از جمهوری آذربایجان با کسب دو نشان طلا، ۴ نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند و ترکیه سوم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار