فرمانده سپاه روح‌الله گفت: حضرت فاطمه(س) همواره با جهاد تبیین روشنگری و مردم را به امام جامعه وصل می‌کردند و خود نیز الگویی در ولایت‌پذیری بودند.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۰۴
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله پیش از ظهر امروز در جمع اساتید خواهر بسیجی استان دانشگاه‌های استان مرکزی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: بانوان ایرانی می‌بایست پرچم‌دار سبک زندگی حضرت فاطمه(س) در خانه و سپس در اجتماع باشند تا جامعه به صاحب برحقش امام زمان (عج) تحویل داده شود.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) همواره با جهاد تبیین روشنگری و مردم را به امام جامعه وصل می‌کردند و خود نیز الگویی در ولایت‌پذیری بودند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) محدود به زمان و مکان نیستند و تمامی ویژگی‌های ایشان، در هر عصری می‌تواند الگو باشد. در عین حال، باید دقت داشته باشیم که ایشان توانستند بهترین نقش را در سه حوزه دختر بودن، مادر بودن و همسر بودن ایفا کنند.

سردار کریمی عفاف و حجاب حضرت زهرا(س) را الگویی بزرگ برای همگان دانست و ادامه داد: ایشان ثابت کردند که عفاف و حجاب هرگز به معنای عزلت و گوشه‌نشینی نیست و ثابت کردند که فقط مردها در امور اجتماعی و سیاسی تکلیف ندارند، بلکه زن‌ها هم تکلیف دارند.

وی ادامه داد: در دوران شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی دیدیم که زنان نقش‌آفرین بودند. امام(ره) فرمودند که زنان و دختران باید در انتخابات مشارکت کنند. این گفتار امام(ره) و عملکرد زنان و دختران انقلابی کشورمان یک الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) است.

فرمانده سپاه روح‌الله در بخشی دیگر از سخنان خود به جنگ ترکیبی دشمن و نقش‌آفرینی اقشار مختلف جامعه در جهاد «تبیین» گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مردم نسبت به جهاد تبیین تذکر و تاکید کردند و حفظ انقلاب و بیان دستاوردهای آن را وظیفه همه ما دانستند و امام خمینی (ره) حفظ نظام اسلامی را واجبات اعلام کردند لذا در این بین جهاد تبیین حضرت فاطمه(س) الگویی مناسب برای زنان امروزی است.

سردار کریمی تصریح کرد: اهداف دشمن از جنگ ترکیبی دگرگونی در حقایق و واقعیت‌ها یعنی جابجا کردن همه حقایق و واقعیت‌ها، تغییر باورها، ناامید کردن مردم، غافل کردن مردم از دستاوردهای انقلاب، غفلت از شکست دشمن، برهم زدن وحدت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز قدرت ایران به گونه‌ای است که آمریکا و انگلیس و سایرین از انقلاب اسلامی هراس دارند اگرچه منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیستیم اما مبانی انقلاب اسلامی در جهان نفوذ کرده و هراس دشمنان به همین دلیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات