احمدوند:

آمار غیرواقعی خیانت به مردم و مسئولین است

همدان-فرماندار شهرستان نهاوند گفت: باید برای آمارها ملاک و منبعی وجود داشته باشد و آمارغیرواقعی خیانت به مردم و مسئولین است.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۶۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم، اساسی و پایه‌ای در دولت سیزدهم بحث اشتغال است، اظهار کرد: متأسفانه سال گذشته در شهرستان وضعیت خوبی در بحث تسهیلات اشتغال نداشته‌ایم، اما امسال این مشکل برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال مهم است، افزود: برای جذب اعتبارات اعلام شده فرصتی باقی نمانده، پس تلاش‌ها باید مضاعف شود و دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در تحقق آمار و تعهدات اشتغال و ثبت به موقع آن تلاش کنند .

فرماندار شهرستان نهاوند هدف از برگزاری جلسات کارگروه اشتغال را دادن آمار واقعی دانست و گفت: هدف توجه به آمار واقعی است و متاسفانه آمارهای غیر واقعی آسیب‌های قابل توجهی به کشور وارد کرده که این نوعی خیانت به مردم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای آمارها ملاک و منبعی وجود داشته باشد و آمارغیرواقعی خیانت به مردم و مسئولین است، بیان کرد: آمارهایی که اعلام می‌شود راستی‌آزمایی شده است اما گاهی در فضای مجازی و تریبون‌ها آمارهایی خلاف واقع برای ضایع کردن خدمات دولت و مسئولین اعلام می‌شود، که تایید شده نیست و تنها هدف زیر سوال بردن تلاش مسئولین و خدمات انجام شده است ما معتقدیم آمار غیرواقعی خیانت به مردم و مسئولین است.

احمدوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بانک‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و در حوزه‌های ازدواج و فرزندآوری و اشتغال تلاش جهادی کنند چراکه این موضوعات از موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه خطاب به مدیران بانک‌ها و ادارات و رسانه‌ها گفت: اگر تعهدی دارید در راستای آن تلاش مضاعف کنید و رسانه‌ها هم تا در بحث آماری که اعلام می‌شود راستی‌آزمایی کنند تا به صحت گزارش‌های مسئولین  برسند، چراکه بر اساس آمار واقعی اقدام می‌شود و آماری که اعلام می‌شود بر اساس سند و مدرک است.

فرماندار نهاوند در پایان با بیان اینکه از انتقاد واهمه‌ای نداریم، اما واقعی و مستند باشد، چرا که به فرموده رهبر انقلاب در راه رسیدن به قله مشکلات وجود دارد، اما باید ثابت قدم بود، گفت: رسانه و کسانی که در فضای مجازی مسئولین را نقد می‌کنند، باید نقدشان سازنده باشد و ایجاد ناامیدی در بین مردم نکنند و ما از انتقاد واهمه‌ای نداریم، اما واقعی و مستند باشد.

 

آمار غیرواقعی خیانت به مردم و مسئولین است

 

آمار غیرواقعی خیانت به مردم و مسئولین است

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات