خبرهای داغ:
مجذوبی خبر داد

آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان همدان از دی‌ماه سال جاری

همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از آغاز پذیرش بیمار طی دی‌ماه سال جاری در بیمارستان کودکان اکباتان خبر داد و گفت: افتتاح رسمی این مرکز نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با حضور رئیس‌جمهور خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۷۸
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی در جمع خبرنگاران از افتتاح رسمی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بیمارستان دی‌ماه امسال با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح رسمی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پذیرش بیمار در بیمارستان نیز دی‌ماه انجام خواهد شد، افزود: با افتتاح بیمارستان تمام شفیت‌های پرسنل و کادر درمان تنظیم و بیمارگیری نیز در این مرکز آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به میزان شاخص تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت استان خاطرنشان کرد: این میزان در استان ۱.۴۴ ارزیابی شده و در کشور نیز عدد ۱.۸۶ است که با این شرایط، همدان برای رسیدن به میانگین کشوری به هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه سختی کار رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را قبول داریم اما طرح‌های ملی و حمایتی نیز در حال تدوین و در دست اجرا است، تصریح کرد: همدان از لحاظ خوابگاه دانشجویی در وضعیت خوبی قرار دارد، به نحوی که ۱۰۰ درصد دانشجویان غیربومی و متقاضی خوابگاه در بخش خصوصی و دولتی زیر پوشش علوم پزشکی قرار گرفته‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مجذوبی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه آموزش نیز از وضعیت مطلوب و تراز عالی را در کشور برخوردار است، گفت: ۱۱ دانشکده و بیش از ۱۴۰ رشته محل در دانشگاه علوم پزشکی فعال است و در حوزه آموزش نیز موفق به رتبه‌بندی کشوری شده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات