خبرهای داغ:
عین اللهی خبر داد

افتتاح ۲۷۰۰ پروژه بهداشت در کشور

همدان-وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه در کشور ۲ هزار و ۷۰۰ پروژه بهداشت افتتاح شد، گفت: از تاکیدات ما پیوست‌های فرهنگی برای دانشجویان و کلاس‌های فرهنگی و معرفت افزایی است که در همدان انجام شده است.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۸۱
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
افتتاح ۲۷۰۰ پروژه بهداشت در کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر بهرام عین اللهی در آیین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی اکباتان اظهار کرد: یکی از افتخاراتی که پیدا کردیم این است که سه سال فرمانده مقتدر داشتیم و برای سرباز دوری فرمانده سخت است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ مردم همدان همیشه در صحنه‌ها حضور داشتند و در خط مقدم بودند، افزود: اولین و بزرگ‌ترین شاخصه آیت الله رئیسی وطن دوستی بود و به شدت ایران را دوست داشت، هیچکس در طول تاریخ به اندازه ایشان سفر نکرد و یک دیپلمات واقعی بود و به گونه‌ای برخورد خوبی داشت که در سفرها افراد را جذب خود می‌کرد.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه در بحث‌های دانش بنیان، خودکفایی و تولید داخلی پیشرفت خوبی داشتیم، گفت: شهید رئیسی به شدت انقلابی و مردمی بود و در سفرهایی که در رکاب وی بودیم در حوزه سلامت خیلی با مردم و کارکنان حوزه سلامت برخورد خوبی داشت و مردمی و خاکی بود و ابراز علاقه می‌کرد.

وی ابراز کرد: علم و آشنایی و اطلاعات او بی‌نظیر بود، بسیار باهوش و دانشمند و در مورد همه چیز اطلاعات داشت؛ بسیار متدین بود نماز شبش هرگز ترک ‌نمیشد و در پروازها هیچوقت نماز خود را ترک نکرد؛ ایشان ذوب در رهبری و ولایت بود.

عین‌اللهی افزود: آیت الله رئیسی دوشنبه هر هفته خدمت رهبری می‌رسید و گزارش کار ارائه می‌داد و از ایشان رهنمود می‌گرفت و جمله‌ای خلاف رای ایشان نمی‌گفت.

وی با بیان اینکه اینها یک مکتب است؛ بعد از ۴۵ سال از انقلاب و بعد از شهید رجایی و بهشتی این مکتب رئیسی است چرا که بسیار خستگی ناپذیر بود، عنوان کرد: ما امروز آرزو داشتیم که با حضور ایشان این بیمارستان افتتاح شود اما روح بلند شهدا حاکم بر ما است و اعمال ما را می‌بیند؛ سعی کنیم با تلاش بیشتر ایران را جلو ببریم.

وزیر بهداشت و درمان گفت: امیرعبداللهیان یک دیپلمات شجاع بود و در شأن جمهوری اسلامی ایران بود، کسی که مدافع مردم غزه بود؛ وطن دوستی، عشق به مردم و میهن و حضور شجاعانه در تمام عرصه‌ها برای مصالح مملکت داشت.

وی با اشاره به اینکه در دولت مردمی آیت الله رئیسی۱۳ هزار تخت افتتاح کردیم و در این افتتاحیه‌ها چندین فراز داشتیم و آن افتتاح بیمارستان کودکان بود، ابراز کرد: آیت الله رئیسی بر این تاکید داشتند که درمان اطفال را انجام دهیم، این دولت ۴ بیمارستان اطفال افتتاح کرد، جنوب تهران، بابل، بندرعباس و همدان؛ درمان کودکان زیر۷ سال در این دولت رایگان شد این در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده است.

عین اللهی با بیان اینکه اکباتان، بیمارستان بسیار خوبی است و برای آن چیزی کم نگذاشتند، عنوان کرد: حدود ۴۰ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شده و در آموزش ۱۰ رشته محل را کار کردند و پارک علم و فناوری را کار کردند که امیدواریم شاهد تولیداتی در آینده باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه پرستاری، تعرفه پرستاری در دولت آیت الله رئیسی اجرایی شد، اعلام کرد: ایام کرونا که در هفته ۵ هزار فوتی داشتیم و ۱۸ میلیون واکسن تزریق شده بود، با کمک آیت الله رئیسی تزریق را به ۱۵۵ میلیون افزایش دادیم و ۷۰ میلیون روزانه تزریق می‌شد که با همکاری مردم افزایش یافت و کرونا جمع آوری شد.

وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: مهمترین شاخص این دولت توجه به محرومین بود، کمکی که انجام شد ۵ دهک نخست جامعه به صورت رایگان بیمه شدند؛ کاشت حلزون به صورت رایگان و راه‌اندازی صندوق بیماران صعب العلاج با ۵هزار میلیارد تومان از دیگر اقدامات بود که سال گذشته ۷هزار میلیارد و امسال ۹هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای افرادی که از عهده هزینه‌ها درمان بر نمی‌آیند.

وی با اشاره به بحث جوانی جمعیت خاطرنشان کرد: مراکز ناباروری در خود همدان مراکز سطح ۲ و ۳ راه اندازی شده است و امیدواریم نا باروری نداشته باشیم.

عین اللهی ابراز کرد: در کشور ۲ هزار و ۷۰۰ پروژه بهداشت افتتاح شد؛ از تاکیدات ما پیوست‌های فرهنگی برای دانشجویان و کلاس‌های فرهنگی و معرفت افزایی است که جزء اقداماتی بوده که در همدان انجام شده است.

وی عنوان کرد: ایران قوی‌ترین کشور در حوزه سلامت و درمان در خاورمیانه است و این بزرگترین افتخار ما است؛ راه آیت الله رئیسی ادامه خدمت و ادامه تقویت در همه حوزه‌ها به ویژه بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار