خبرهای داغ:
با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان مدرسه ۹ کلاسه استثنایی در شهرستان باوی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۱۲
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدرسه ۹ کلاسه خیرساز مرحومه آخوندی تهرانی با مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیر بنای ۶۶۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال روز دوشنبه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی این مدرسه نیز که با مشارکت شهرداری شهر ویس احداث گردیده است نیز همزمان با افتتاح این پروژه آموزشی به بهره‌برداری رسید.

استاندار خوزستان در حاشیه آیین بهره برداری از این مدرسه استثنایی اظهارکرد: ساخت این مدرسه در شهرستان باوی، زمینه تحصیل آسان‌تر دانش‌آموزان استثنایی منطقه را فراهم می‌کند تا با مشکلات کمتر و علاقه بیشتری به تحصیل خود بپردازند.

رییس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: توسعه ساخت اینگونه مدارس برای ترغیب ادامه تحصیل دانش‌آموزان استثنایی در خوزستان ضروری است تا این قشر با طی کردن مسافت کوتاه‌تر و مشکلات کمتری در کلاس درس حاضر شوند. وی با اشاره به اینکه معلولیت نباید محدودیتی برای ادامه تحصیل این دانش آموزان باشد تاکید کرد: نخبگانی در این قشر وجود دارد که در گروههای کمتر دیده می‌شوند.

حسینی محراب ادامه داد: بهبود امکانات تحصیلی دانش آموزان استثنایی از سیاست‌های دولت است. حسینی محراب افزود: شرایط تحصیل دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی باید با کمترین مشکل و هزینه فراهم شود به همین منظور باید در تمامی شهرستان‌های خوزستان مدارس استثنایی فعال باشد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: یک زمین چمن نیز برای ورزشکاران جوان و موفق این شهرستان دایر شده تا از این مکان برای انجام تمرین‌های خود استفاده کنند.

وی توسعه مکان‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی در شهرستان‌ها و به ویژه در مناطق روستایی را از دیگر برنامه‌های استان نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها