راهبر گروه‌های سرود استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دومین کنگره ملی 1403 شهدای استان از تمام ظرفیت سرودی استان بهره خواهیم برد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۸۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

پیمان جمشیدی پیشکسوت عرصه هنرهای جمعی و همخوانی که چندی پیش توسط معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح استان به عنوان راهبر گروه‌های سرود استان و نیز مشاور هنری این معاونت جهت تولیدات موسیقی و سرود ، ویژه کنگره ملی شهدای استان انتخاب گردید در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: در دومین کنگره ملی 1403 شهدای استان از تمام ظرفیت سرودی استان بهره خواهیم برد.

جمشیدی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر شاهد رشد گروه‌های فعال فرهنگی و هنری خاصه، گروه های سرود در تمام شهرستان‌های استان بوده ایم، افزود :با هم اندیشی که با دوستان خود در معاونت فرهنگی سپاه فتح استان داشتیم،تصمیم گرفتیم که از ظرفیت بومی هنرمندان استان جهت ساخت و تولید آثار هنری نهایت بهره را ببریم.

راهبر گروه‌های سرود استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ اثر جدید با محتوای فرهنگ ایثار و شهادت ، با حضور بهترین هنرمندان بومی در حوزه موسیقی، شعر ،همخوانی، آهنگسازی و تنظیم در دست تولید داریم و سعی گردیده از تمام علایق و سلایق جهت تولید این آثار استفاده گردد تا آثاری بدیع و فاخر در این حوزه به منصه ظهور و بروز برسد.

این فعال فرهنگی در پایان افزود کنگره ملی شهدا فرصتی بسیار ارزشمند جهت شناسایی و معرفی ظرفیت های بالقوه جوانان و نوجوان این استان به ملت شریف و شهید پرور ایران و نیز استان می باشد.

 

ارسال نظرات