خبرهای داغ:

امتداد طرح‌های جهادی در کنده ای، اینبار با خدمات جهادی سلامت

اردوی جهادی سلامت محور بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار در روستای «کنده ای» از توابع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۲۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، کنده ای که یکی از مناطق کم برخوردار شهرستان کوهچنار است و نیازمند توجه و حمایت ویژه نهادها و سازمان های مختلف است چندی پیش پروژه آبرسانی به این روستا توسط بسیج سازندگی مورد بهره برداری قرار گرفت. حال نیز با همت بسیج جامعه پزشکی، طرح جهادی و محرومیت زدایی با خدمت رسانی سلامت در این روستا اجرا شد.

این طرح در راستای تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی همه افراد جامعه به ویژه مردم مناطق محروم به خدمات درمانی و پزشکی، اردوی جهادی سلامت محور با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار و بسیج جامعه پزشکی بیمارستان اعصاب و روان استاد «محرری» در روستای «کنده ای» برگزار شد.

صادق ساسانی پور رییس بیمارستان قائمیه با اشاره به اینکه این اردوی جهادی که در مدرسه راهنمایی شهید «باهنر» برپا شده، اظهار داشت: تعداد 390 خدمت از جمله ویزیت رایگان متخصص اطفال، متخصص روانپزشکی، روانشناس و پزشک عمومی، مشاوره سلامت روان، تغذیه، بهداشت و خدمات پرستاری و مامایی ارایه شد.

وی افزود: همزمان با برگزاری این اردو، کارشناسان سلامت روان، تغذیه، بهداشت و پرستاری با حضور در مدرسه ابتدایی روستای «کنده ای» با ارایه خدمات پرستاری، کلاس های آموزشی برای دانش آموزان برگزار کردند.

ساسانی پور اظهار داشت: به منظور سهولت دسترسی بیماران مراجعه کننده به خدمات درمانی، داروهای مورد نیاز و تجویز شده از سوی پزشک، به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار گرفت.

 ساسانی پور رییس بیمارستان قائمیه ضرورت محرومیت‌زدایی را از دغدغه‌های جهادگران شهرستان کوه چنار دانست و افزود: همواره کادر بهداشت و درمان بیمارستان قائمیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار به عنوان اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمادگی دارند تا از تمام ظرفیت خود در قالب اردوهای جهادی و با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهرستان استفاده نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار