خبرهای داغ:
کیانی:

رسانه‌ها و مسئولین به دنبال امیدآفرینی باشند

همدان- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها و مسئولین به دنبال امیدآفرینی باشند، گفت: ما آزمون مهمی را اسفند ماه پیش رو داریم و وظیفه ما تشویق مردم به حضور حداکثری است.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۵۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار کرد: فرهنگ یکی از مهمترین مجموعه‌هایی است که در هر جامعه‌ای لازم است و ما بر موضوع فرهنگ و فرهنگسازی تأکید بسیار داریم.

وی گفت: گذشتگان در پی ازدواج آسان با هزینه‌های اندک بودند اما جوانان امروزی به سبک غربی و با هزینه‌های هنگفت هستند و این موضوع باید به صورت اساسی ریشه‌یابی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها پای کار باشند و با برگزاری جلسات مشاوره ازدواج آسان برای دانش آموزان و دانشجویان ازداوج آسان را فرهنگسازی کنند.

وی تصریح کرد: همت جهادی برای فرهنگسازی در شهرستان بکار گرفته شود و از ظرفیت گروه‌های جهادی در حوزه فرهنگ و حوزه اشتغال، جوانان و فرزندآوری استفاده شود.

کیانی با اشاره به اینکه کار بانک اقناع سازی نیست، اظهار کرد: کار بانک اقناع سازی نیست و مجموعه بانک‌ها تلاش می‌کنند و تسهیلات به مردم ارائه می‌دهند و این تلاش بانک‌ها ایجاد انگیزه و امید در بین جوانان خواهد بود.

وی با اشاره به بازدید از طرح‌های توسعه و پیشرفت بیان کرد: در دولت سیزدهم واقعاً کارهای خوبی شکل گرفته شده است و این خدمات باید به گوش مردم برسد و بازدید از این پروژه‌ها که سال‌ها روی زمین مانده بود به برکت دولت سیزدهم این پروژه‌ها به ثمر نشسته‌اند، برای مثال سد تالوار یکی از این پروژه‌ها بود که به همت دولت سیزدهم و استاندار جهادی به نتیجه مثبتی رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند خطاب به مسئولین و رسانه‌ها با بیان اینکه رسانه‌ها و مسئولین به دنبال امیدآفرینی باشند، گفت: ما آزمون مهمی را اسفند ماه پیش رو داریم و وظیفه مسئولین و رسانه‌ها است که بین مردم و به خصوص جوانان را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای کنیم و بین مردم ایجاد امید و انگیزه کنیم تا نقشه‌های دشمنان را در نطفه کور کنیم.

*برخی بانک‌های استان به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در ادامه عنوان کرد: متأسفانه یکی از مشکلات تسهیلات ازدواج، اشتغال و فرزندآوری  وجود دارد، بحث ضامن تسهيلات است که برخی بانک‌های استان به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

حمدالله چاروسایی با بیان اینکه بانک‌ها طبق ظوابط و قوانین عمل کنند، افزود: پرداخت وام‌ها در سطح استان ضعیف عمل می‌شود اما خوشبختانه در نهاوند این کار بهتر شکل گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات