خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، از بازگشایی بازارچه مرزی تیله‌کوه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۸۴
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با همراهی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب و مدیران و مسوولان مربوطه از بازارچه مرزی «تیله‌کوه» در این شهرستان بازدید کرد و زیرساخت‌های آن را بررسی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، از بازگشایی بازارچه مرزی تیله‌کوه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: بازگشایی و فعال کردن تمامی معابر و امکانات مرزی در دستور کار استانداری است.

وی ادامه داد: مرز علاوه بر اینکه کمک بسیار مناسب و مطلوبی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان دارد می‌تواند اقتصاد استان را به حرکت در آورد.

شعبانی گفت: تیله‌کوه یکی از بازارچه‌ مرزی استان کرمانشاه است که علی‌رغم امکانات بسیار خوبی که دارد متأسفانه به دلیل ناهماهنگی‌های زیاد دچار فراز و نشیب‌های بسیاری شده و در مقطعی باز و فعال بود و الان غیرفعال و تعطیل است.

وی با بیان اینکه بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اقدامات خوبی صورت گرفته و ان‌شاءالله به زودی شاهد بازگشایی این مرز خواهیم بود تا مردم شهرستان سرپل‌‌ذهاب از این امکان خوب بهره لازم را ببرند.

ارسال نظرات