مسئول مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی خبر داد
مسئول مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: ۳۰۰ دانشجوی جهادگر در پویش «لبخند ایران» در برخی شهرستان‌های استان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۶۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

صادق میقانی، مسئول مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری اجرای پویش «لبخند ایران» در استان مرکزی گفت: ۳۰۰ دانشجوی جهادگر در قالب پویش «لبخند ایران» به مناطق حاشیه شهر اعزام می‌شوند.
وی افزود: دومین مرحله پویش «لبخند ایران» با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر توسط جمعیت امام حسن(ع) در استان مرکزی برگزار شد.

دبیر پویش«لبخند ایران» در استان مرکزی تصریح کرد: در این پویش که با حضور 300 دانشجوی جهادگر در قالب 11 گروه جهادی برگزار شد، دانشجویان ضمن حضور در مناطق حاشیه شهر استان، اقدام به خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی(شاداب سازی مدارس)، مطالبه گری، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان(پزشکی، دندانپزشکی، مامایی) کردند.

میقانی با اشاره به تعداد افراد دریافت‌کننده این خدمات گفت: در نهایت برگزاری این پویش منجر به خدمت‌رسانی به حدود 3000 نفر در این مناطق شد؛ و از مهمترین اقدامات انجام شده می‌توان به افتتاح اولین درمانگاه دندانپزشکی استان در محله حاشیه شهر اراک، ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از 1000 نفر و همچنین انجام غربالگری و تست سرطان‌های شایعه زنان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات