خبرهای داغ:

خطیب جمعه موقت اهواز: افزایش نفرت جهانی علیه آمریکا

امام جمعه موقت اهواز گفت: وتو کردن قطعنامه آتش‌بس در غزه توسط آمریکا به ضررش است و نفرت جهانی از این کشور روز به روز بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۵۴
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: نفرت از آمریکا و سیاستمداران بیشتر شده و صدای رسای مرگ بر آمریکا در دنیا می‌پیچد.

وی با تاکید بر اینکه این وتو چراغ سبزی برای اسرائیل نیز محسوب می‌شود افزود: وتو کردن قطعنامه آتش بس درغزه، نشان‌دهنده پایمال شدن انسانیت است و ناکارآمدی و بی مصرف‌بودن نهاد‌های بین المللی را هرچه بیشتر نمایان کرد.

حجت الاسلام اخوان صباغ ادامه داد: بهتر است این نهاد‌ها برچیده شوند، چون هیچ تاثیری در امنیت و صلح جهانی ندارند.

امام جمعه موقت اهواز در خصوص جنگ غزه بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری این عمل صهیونیست نشانه عصبانیت و شکست آنهاست و در این جنگ آمریکا و اروپایی‌ها نیز نتوانستند در مقابل حماس و جوانان فلسطینی بایستند.

تقدیر امام جمعه موقت اهواز از سفر‌های استانی رییس جمهور

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه در خصوص سفر رییس جمهوری به کشور روسیه گفت: بارقه‌های امید در سفر‌های خوب رییس جمهور به کشور‌های مختلف در دل مردم ایجاد شده است.

حجت الاسلام اخوان صباغ تصریح کرد: ایران نه با کشور‌های محدود بلکه با جهان در ارتباط است و سند‌های خوبی به امضا رسیده که اصلی‌ترین آن‌ها دورزدن تحریم‌های ظالمانه است.

امام جمعه موقت اهوازبه مثبت بودن سفر‌های استانی رییس جمهور اشاره کرد وافزود: رییس جمهور بعد از بازگشت از روسیه سفر‌های استانی را آغاز کرد که مجاهدت‌های بی‌وقفه اعضای هیات دولت جای تقدیر دارد و امید است مشکلات مردم حل شوند.

انتظار رهبر معظم انقلاب از پژوهشگران تقویت جهاد بزرگ علمی است

وی در ادامه با گرامیداشت ۲۵ آذرماه روز پژوهش و تحقیق گفت: انتظار مقام معظم رهبری از پژوهشگران، تقویت جهاد بزرگ علمی در کشور است و در بیانیه گام دوم ایشان براهمیت جهاد علمی تاکید شده است.

حجت الاسلام اخوان صباغ با اشاره به اینکه دشمنان از پیشرفت علمی کشور عصبانی هستند بیان کرد: باید در دست‌یابی به توسعه علمی سرعت بیشتری داشته باشیم و خواسته‌های رهبری محقق شود.

دانشگاه و حوزه جامعه اسلامی پیشرفته مستقل طراحی کنند

امام جمعه موقت اهواز ۲۷ آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامیداشت و اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای رسیدن به این وحدت باید نقشه‌ای را طراحی کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه و حوزه باید به عنوان دو بال تربیت انسان‌های آینده ساز کشور، جامعه اسلامی پیشرفته مستقل طراحی کنند و این دو نهاد باید در این موضوع همفکر باشند.

حضرت فاطمه (س) نسخه حقیقی تبیین اسلام را در اختیار داشت

حجت الاسلام صباغ با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در زمان خود نقش اساسی سیاسی، اجتماعی ایفا کرد و فرزندانی به تاریخ تحویل داد که موجب هدایت نسل بشر شدند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: ایشان در فضای تحریف، نسخه حقیقی تبیین اسلام را در اختیار داشت و برای اثبات اسلام ناب و دفاع از ولایت و وامامت تا پای جان ایستاد.

وی اضافه کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مواجهه با تحریف و وارونه جلوه دادن اسلام و انقلاب توسط دشمنان، هیچ نسخه‌ای جز جهاد تبیین وجود ندارد.

حجت الاسلام صباغ با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین گفت: همه ما باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و امروز، ولی زمان ما نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه موقت اهوازبا تاکید بر اینکه دشمنان حقایق را وارونه جلوه می‌دهد بیان کرد: همه ما تکلیف عینی بر عهده داریم که جهاد تببین را محقق سازیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار