خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) با اشاره به اینکه زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست، گفت: یکی از راهبردهای ماندگاری انقلاب، نظام و حاکمیت اسلام، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۳۲
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین مجید منتظرزاده در یادواره شهدای روحانی گردان‌ها و دو شهید گمنام تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) و شهدای طلبه مدافع امنیت که در سالن همایش‌های تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: یکی از راهبردهای ماندگاری انقلاب، نظام و حاکمیت اسلام، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است.

وی با اشاره به اینکه زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست، مطرح کرد: برگزاری چنین محافلی و زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا راه برون از مشکلات و توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه دشمن شبانه روز درحال توطئه برای این نظام و انقلاب است، عنوان کرد: اعتقاد ما بر این است که شهدا زنده هستند و همچنان به این نظام و انقلاب خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در کنار ما هستند و برای انقلاب زحمت می‌کشند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما شرکت در این جلسات و بهره‌مندی از معنویت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.

ارسال نظرات