زنجان-فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی مشترک شهادت سروان"علی بیات"؛فرمانده نوپوی زنجان را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۹۱
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

پیام تسلیت سپاه انصارالمهدی(عج)در پی شهادت فرمانده نوپوی زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی در پیامی مشترک شهادت سروان"علی بیات"؛ فرمانده نوپوی زنجان را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی می‌شود که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده‌اند تا توفیق آرام گرفتن در جوار معشوق نصیب و روزی‌شان شود.

خبر تأثر برانگیز شهادت فرمانده نوپوی زنجان، «علی بیات» موجبات تألمات روحی همه هم استانی‌ها را فراهم آورد.

اینجانبان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن عزیز که هستی خود را در مسیر حفظ امنیت میهن فدا کرد و با عرض تسلیت و تهنیت به خانواده محترم ایشان، برای جمیع بازماندگان از درگاه ایزد تعالی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

امید است که روح بلند این عزیز از خوان کرم آل‌الله علیهم السلام متنعم گردد.

گفتنی است در رزمایش تخریب یگان ویژه زنجان موج انفجار حاصل از تمرینات، سبب شد سه نفر از نیرو‌های یگان ویژه زنجان مصدوم و به بیمارستان آیت‌الله موسوی (ره) منتقل شوند.

متاسفانه به دلیل وخامت سروان علی بیات، تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستان برای نجات او موثر واقع نشد و پس از اعلام مرگ مغزی بیمار و با کسب رضایت از خانواده پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج، بیمار برای اهدای اندام به بیمارستان سینای تهران منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد که در نهایت با اهدای سه عضو بدن، بیماران نیازمند از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

لازم به ذکر است مجلس ترحیم شهید علی بیات روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در امامزاده سیدابراهیم (ع) با حضور عموم همشهریان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار