خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اعلام برگزیدگان اولین رویداد جام رسانه امید گفت: با انجام ارزیابی هیات داوران در سازمان مرکزی بسیج رسانه کشور؛ تیم شهید حسن درویش، خبرگزاری بسیج خوزستان رتبه سوم‌ را در این رویداد، از آن‌خود کرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۲۰
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛  سرگرد سجاد بهمئی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در این رویداد پس از ارزیابی کمیته داوران در بسیج رسانه کشور، تیم  شهید غلامرضا رهبر(خبرگزاری ایرنا خوزستان) رتبه اول،  تیم شهید علی هاشمی (خبرگزاری فارس)رتبه دوم و تیم شهید حسن درویش(خبرگزاری بسیج خوزستان) رتبه سوم این جام را کسب کردند.

او  گفت: همچنین تیم ‌های شهید " جواد زیوداری" از شهرستان اندیمشک و شهید "آیات خضوره" پایگاه خبری التزام شایسته تقدیر شدند.

 

وی افزود: در این رویداد، رسانه‌های استان، حضور فعال و چشمگیری داشتند که با اقدامات رسانه‌ای خود توانسته‌اند پیشرفت خوزستان را در سطح استان و کشور انعکاس خبری دهند.

 

بهمئی بیان کرد: داوری این رویداد با استفاده از سامانه پایشگر و سایت لیگ رسانه (محتوا و انتشار) انجام شد.

 

وی با اشاره تلاش و توجه تیم‌داوری برای بالا بردن دقت و نگاه علمی به آثار ادامه‌داد: معتقدیم برگزاری جام تخصصی رسانه امید ، بی‌شک در بالابردن توانایی فنی و علمی خبرنگاران اثرگذار بوده و در مقابل مخاطبان هم از مطالب تخصصی تولیدشده بهره خواهند.

 

وی یادآور شد: اولین رویداد رسانه‌ای و تاریخی "جام رسانه امید" با سه رویکرد جهاد امید، جهاد تبیین و جهاد خدمت طراحی شده است.

 

بهمئی افزود: "جام رسانه ای امید" ایده‌ای بود که از خوزستان آغازو امروز به رویدادی ملی تبدیل شده است.

 

وی ایجاد جبهه واحد رسانه ای را از جمله اهداف شکل گیری این رویداد رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: نقش جبهه واحد رسانه‌ای در شرایط بروز حوادث و هجمه رسانه‌های معاند در خنثی سازی این توطئه می تواند موثر باشد.

 

بهمئی افزود: هویت بخشی، هدایت و گسترش خدمات رسانه‌ای و همچنین افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از جمله اهداف شکل‌گیری این رویداد ملی رسانه‌ای است.

 

به گزارش بسیج  اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» که با تولیدات ویژه خبری فعالان رسانه استان در محورهای اصلی «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امید» در بازه زمانی ۲۴ ساعته با مشارکت فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه در محل مجتمع ملی حفاری خوزستان ۱۶ آذر ماه جاری برگزار شد .

 

بر اساس آخرین آمارهای سامانه جامع رسانه های کشور هم اکنون ۴۷۰ رسانه از جمله ۲۶۳ پایگاه خبری و ۲۸ روزنامه دارای مجوز در خوزستان وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها