خبرهای داغ:
اردوی راهیان پیشرفت از کشتی سازی آمسکو به منظور امید آفرینی نسبت به کارنامه درخشان انقلاب در ۴ دهه اخیر برای ۹۶ نفراز نوجوانان و جوانان به همت بسیج دانش آموزی و حوزه فاطمه زهرا س برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۳۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر از آن جایی که این پیشرفتها در سایه درخت تناور انقلاب رشد و نمو یافته و بارور شده است لازم و ضروری است نوجوانان و جوانان با آن آشنایی پیدا نمایند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خانم برالایی گفت؛ در این اردو علاوه بر بازدید دانش آموزان از کشتی شناور، از سکوهای نفتی منطقه هم بازدید کردند.

وی گفت؛ تبیین تواناییها و عملکرد موفق جوانان متخصص این مرزو بوم برای نوجوانان دهه هشتادی ، سبب اعتماد سازی و تفاخربه عملکرد انقلاب و ایران قوی و در نتیجه هویت سازی برای آنان می شود، که نتیجه آن میتواند پیروزی در تقابل فکری، برتری قدرت انقلاب به قدرت غرب باشد.

وی افزود؛ این دستاوردهای عظیم انقلاب میتواند معنی دقیق اتکا به قدرت لایزال الهی و اعتماد به تخصص و نیروی جوانی ، جوانان این مرزو بوم باشد که با توکل وهمت و تلاش توانستند در عرصه های جهانی همانند ستاره ایی تابناک بروز نمایند.

لازم به ذکر است کشتی سازی آمسکو یکی از شناورهای عظیم الجسه است که به عنوان یک هتل مجهز برای ۳۰۰پرسنل است که همه پرسنل و ساخت آن ایرانی است.

این کشتی سازی و شناور۶۲سال قدمت دارد و هر ۲ سال بازسازی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار