خبرهای داغ:

فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان

فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان منتشر شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۲۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی-هنری مساجد کشور؛ نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان با محور‌های قصص قرآن، احادیث، آموزه‌های اخلاقی، نماز، جوان و جامعه و ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش‌های عمومی، کودک و نوجوان، تئاتر کاغذی، تئاتر خلاق و بخش مِهـر (ویژه بانوان) برگزار خواهد شد.

براساس این فراخوان مراحل اعلام حضور در جشنـواره در ۳ مرحله؛ شامل مرحله اول: انتخاب و ارسال متون نمایشی، مرحله دوم: بازخوانی و بازبینی آثار و مرحله سوم: انتخاب گروه‌های برگزیده است.

علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان تا ۳۰ آذرماه امسال فرصت ثبت نام در سامانه و ارسال نمایشنامه را دارند و نمایشنامه‌های قابل قبول تا ۲ دی ماه معرفی می‌شوند.

آخرین مهلت بارگذاری نسخه تصویری نمایش‌ها برای بازبینی تا ۲ دی ماه است و نتایج بازبینی ۲۲ بهمن ماه امسال اعلام خواهد شد و اسفندماه ۱۴۰۲ نیز مرحله نهایی و اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

جوایز جشنـواره در بخش عمومـی: حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۵ میلیون تومان، بخش کودک و نوجـوان: حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۵ میلیون تومان، بخش تئاتر کاغـذی: حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۵ میلیون تومان، بخش نمایش خلاق: هر مربی حداقل یک میلیون تومان و حداکثر ۲ میلیون تومان و بخش نمایش مِهـر: حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان می‌توانند به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار