حجت الاسلام والمسلمین عیسی مهربانی عنوان کرد:هر صفحه‌ای از قرآن را که شما نگاه کنید، وقتی دقّت کنیم، تدبّر کنیم، در هر صفحه‌ی قرآن انسان میتواند ده‌ها نکته‌ی اساسی برای زندگی پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۲۳
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب و سوران؛ در ایام فاطمیه محفل انس با قرآن به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بیاد شهدای نیروی نیروی انتظامی راسک درناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب سوران با حضور، غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و عیسی مهربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و فرماندهی نیروی انتظامی و نیروهای کادر انتظامی و دیگر اعضای شورای اداری و برگزار شد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران حجت الاسلام والمسلمین عیسی مهربانی گفت: قرآن برای همه‌ی بخشهای زندگی درس دارد. هر صفحه‌ای از قرآن را که شما نگاه کنید، وقتی دقّت کنیم، تدبّر کنیم، در هر صفحه‌ی قرآن انسان میتواند ده‌ها نکته‌ی اساسی برای زندگی پیدا کند. اینها مسائل مهمّی است. نه فقط مسائل مربوط به عالم آخرت ــ که آنها در قرآن خیلی سنگین و پُررنگ و قوی است ــ حتّی مسائل مربوط به زندگی شخصی ما، زندگی خانوادگی ما، مسئله‌ی حکومت ما، مسئله‌ی ارتباطات بین‌المللی ما، نسبت به همه‌ی اینها و برای همه‌ی اینها در قرآن حکمت هست، تدبیر هست. خب بایستی ما از این استفاده کنیم، از قرآن استفاده کنیم.

وی افزود :درباره‌ی عظمت شأن زهرای اطهر، صدّیقه‌ی طاهره (سلام ‌الله ‌علیها) زبان ماها خیلی قاصر و ناقص است؛ قرآن و حدیث صحیح درباره‌ی این بزرگوار سخن دارد، مدیحه دارد که برای ذهن ما و فکر کوته ما فهم این مدیحه‌ها هم احتیاج به تأمّل و دقّت دارد. این روایت را که امام بزرگوار هم یک وقتی نقل کردند که جبرئیل بعد از وفات و رحلت پیغمبر بر حضرت زهرا می‌آمد و نازل میشد.
وی ادامه داد:شهادت بدین معنا است که یک انسان برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

ارسال نظرات