معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛

ضرورت الحاق اراضی به شهرها موردتوجه مدیران و مسئولان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تدارک فضای سبز، فضای آموزشی و ورزشی، مراکز درمانی از الزاماتی است که در بازنگری و الحاق اراضی به شهرها باید موردتوجه مدیران و مسئولان مربوطه باشد.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۴۶
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید هژبری روز شنبه ۰۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نشست بررسی تفاهم‌نامه اولیه الحاق بخشی از زمین‌های بلوار پژوهش به شهر ایلام، اظهار کرد: تعدادی از مالکین زمین‌های منطقه بانگنجاب شهر ایلام خواستار الحاق بخشی از این املاک به‌منظور ساخت مسکن در قالب طرح ملی نهضت مسکن (خودمالکی) شده‌اند.

 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: مسئولان مرتبط با این موضوع از جمله شهرداری، دستگاه‌های خدمات‌رسان و راه و شهرسازی، بایستی در قالب تفاهم‌نامه کمک کنند که ضمن رعایت سرانه‌های عمومی و گذربندی استاندارد، بخشی از مشکل کمبود زمین برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در شهر ایلام رفع شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهم باید تلاش کرد تا ۳۰۰ متر (طول) از بلوار پژوهش که هم اکنون دارای معارض است، برای استفاده و تسهیل در تردد عمومی آزاد شود.

 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تأکید بر اینکه باید تلاش خود را برای ارائه خدمات به مردم به کار بگیریم، بیان کرد: تدارک فضای سبز، فضای آموزشی و ورزشی، مراکز درمانی و دیگر موارد از الزاماتی است که در بازنگری و الحاق اراضی به شهرها باید موردتوجه مدیران و مسئولان مربوطه باشد.

 

هژبری در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه این گونه مناطق در آینده به شهر ایلام الحاق می‌شود، از همین‌الان وظیفه داریم که خدمات شهر را در آن ارائه دهیم تا در صورت الحاق، به حاشیه و سکونتگاه غیررسمی تبدیل نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار