خبرهای داغ:
فرماندار شادگان از باسواد شدن پنج هزار و ۵۰۳ شادگانی از سال ۹۵ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۵۵
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور منصوری امام جمعه شادگان، حداد پور رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات غدیر اداره آموزش پرورش شهرستان برگزار شد.

صالح زاده فرماندار شادگان جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان با گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام (ره) در هفتم دی سال ۱۳۵۸، گفت: تاسیس نهضت سوادآموزی به عنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

او ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد: با همت اداره سواد آموزی شادگان از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ تعداد پنج هزار و ۵۰۳ نفر در سطح شهرستان با سواد شدند.

فرماندار شادگان همچنین با بیان اینکه تمام ادارات شهرستان باید برای ریشه کنی بی سوادی تلاش کنند، گفت: بخشداران شبکه بهداشت و درمان، نهاد‌های حمایتی و سایر ادارات در راستای ترغیب و تشویق افراد محروم از جهت شرکت در کلاس‌های سوادآموزی با آموزش دهندگان همکاری کنند.

آقای صالح زاده به نقش مهم و اساسی خطبا و روحانیون در جامعه اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه و ائمه جماعت به لحاظ ارتباطی که محله محور در مساجد دارند آحاد مردم را به اهمیت سواد و همچنین ترغیب تبلیغ نمایند.

او گفت: برگزاری مسابقه مربوط به مهارت‌های زندگی بین سواد آموزان، پیگیری حق الزحمه آموزش دهندگان و همچنین استخدام آن‌ها، معرفی افراد محروم از سواد از سوی نهاد‌های حمایتی و تشویق آن‌ها به شرکت در کلاس‌های سواد آموزی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار