خبرهای داغ:

انسیه خزعلی: انتخاب بانوان تأثیرگذار از میان اقشار مختلف جامعه است

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه برای انتخاب بانوان تأثیرگذار بر روی قشر خاصی تمرکز نداریم، گفت: همه بانوانی که توانمندی دارند می‌توانند خود را معرفی کنند.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۷۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، در  در پاسخ به این سؤال که چه حمایت‌هایی از منتخبان اولین دوره کنگره بانوان تأثیرگذار صورت گرفت؟ گفت: تلاش کردیم نیازها، تسهیلات و مجوزهایی که بانوان منتخب برای توسعه فعالیت‌هایشان درخواست دارند را تا حد ممکن پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازماندهی اولین دوره انتخاب بانوان تأثیرگذار در سطح ملی و بین‌المللی در سال گذشته مقداری پراکنده بود، گفت: اما امسال این سازماندهی منظم‌تر شده و هشت کمیته تخصصی که اعضای آنها از متخصصان فن مربوطه هستند تشکیل شد که در حال فعالیت هستند و امیدواریم امسال بتوانیم کار تخصصی‌تر و بهتری را انجام دهیم.

خزعلی در پاسخ به این سؤال که آیا در دعوت و انتخاب بانوان تأثیرگذار همه گروه‌ها و اقشار بانوان مدنظر قرار گرفته‌ است؟ گفت: اصلاً نگاه ما به این نیست که یک قشر خاص را دعوت کنیم و یا بر قشر خاصی تمرکز داشته باشیم. سامانه زنان تأثیرگذار نیز با همین نگاه راه‌اندازی شده که همه به آن دسترسی داشته باشند و از یک کانال خاص افراد به ما معرفی نشوند و هر کسی که توانمندی در هر یک از هشت کارگروه مطرح شده را دارد، خود را معرفی کند تا ما مستقیماً با وی مرتبط باشیم.

وی افزود: در بسیاری از مناسبت‌ها و برنامه‌های دیگر نیز همین نگاه را داریم؛ مثلاً در پیشنهادهایی که برای دیدار با مقام معظم رهبری داریم از همه قشر بانوان و خانم‌هایی که حجاب‌های متفاوت دارند دعوت می‌کنیم اما در دیدار رهبری همان افرادی که شاید حجاب کامل نداشته باشند آنجا که می‌روند چادر بر سر می‌کنند. اینکه بانوان در چنین مراسمی پوشش مناسب دارند به این معنا نیست که ما از سایر اقشار دعوت نکرده‌ایم بلکه خود آنها به احترام مقام معظم رهبری سعی می‌کنند حجاب برتر بپوشند.

انتهای پیام
ارسال نظرات