خبرهای داغ:

یلدای مهدوی در سرخه

عضو کارگروه جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از توزیع بسته های یلدایی و برگزاری جشن یلدا با عنوان پویش یلدای مهدوی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۶۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای پویش یلدای مهدوی، آماده سازی و تهیه پنج بسته معیشتی به نیت ۵ تن آل عبا به همت گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه تهیه و توزیع شد.

زهرا ادهم عضو کارگروه جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پویش یلدایی با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند، به مناسبت شب یلدا در شهرستان سرخه، همزمان با سراسر کشور آغاز و همچنان نیز ادامه دارد.

او افزود: یکی از گام های مهدوی در شب یلدا دادن صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) است،  ما می توانیم با صدقه دادن برای امام زمان (عج) و یادکردن آن حضرت (عج) این علقه و ارتباط  را با امام حی خود ایجاد کنیم، ما برای سلامتی حضرت (عج) صدقه می دهیم چرا که ایشان ولی نعمت ما هستند، در واقع ایشان هدف از آفرینش و امنیت بخش برای اهل زمین هستند.

عضو کارگروه جهادگران بسیجی ادامه داد: در این راستا پنج بسته معیشتی با یاری خیرین شامل اقلام شوینده با یاری جهادگران بسیجی تهیه و به خانواده های مورد نظر اهدا شد.

ادهم ادامه داد: همچنین به مناسبت شب یلدا، مراسم جشنی با محوریت مسجد، با عنوان یلدای مهدوی در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه همراه با اجرای مسابقه، شعر خوانی، زیارت آل یس، خاطره گویی و پذیرایی برگزار و تهیه بسته های پذیرایی توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت انجام شد.

او اضافه کرد: برگزاری یلدای شهدایی در حلقه شهیدان سیادت همراه با خاطره گویی اعضای حلقه و دیدار و عیادت از بسیجی پایگاه همسر شهید سیادت توسط اعضای شورا و جمعی از بسیجیان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار