خبرهای داغ:

اجرای پویش مهر فاطمی در آذربایجان غربی برای آزادسازی مادران زندانی

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی از اجرای پویش مهر فاطمی در استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف اهتمام برای آزادسازی مادران زندانی نیازمند جرایم مالی غیرعمد در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۶۲
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-پرویز محمدی در گفت‌وگو با بسیج از آذربایجان غربی، از اجرای پویش مهر فاطمی در استان با هدف آزادسازی زنان نیازمند جرایم مالی غیرعمد خبر داد و گفت: خوشبختانه برای مشارکت در این رویداد بزرگ، همه اقشار بسیج و سپاه اعلام آمادگی کرده‌اند و این پویش از 26 آذر ماه به عبارتی از تاریخ شهادت حضرت فاطمه(س) تا ولادت حضرت زهرا(س) در استان اجرا می‌شود.

وی از هماهنگی با موسسات آموزش عالی و ادارات برای مشارکت در پویش مهر فاطمی خبر داد و گفت: همچنین با شهرداری ارومیه و سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری هماهنگی‌های موردنیاز انجام شده است تا از ظرفیت این دو مجموعه بزرگ در اجرای موفق پویش استفاده شود.

وی به مشارکت اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه همچنین پای کار بودن جامعه مداحان و هیئت‌های مذهبی استان اشاره کرد و گفت: این پویش با محوریت مجمع خیرین شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان غربی با هدف برگزاری گلریزان به نفع بانوان نیازمند زندانی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نیکوکار استان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شماره حساب می‌توانند با کارشناسان ما در سازمان تماس بگیرند تا کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های حقوقی به نام گروه جهادی شهید محمدی و مجمع خیرین شهید باکری واریز کنند.

 
ارسال نظرات