مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش کاربران سامانه رصد اشتغال در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار کد ملی شاغلان جدید در این سامانه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۵۸
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خلیل احمد سلامی، اظهار داشت: با تلاش کاربران سامانه رصد اشتغال در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تاکنون 25 هزار و 55 کد ملی شاغلان جدید در این سامانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، افزود: این تعداد کد ملی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری که فرآیند ثبت اشتغال ایجادی سال 1402 دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها در سامانه رصد اشتغال آغاز شده، تا پایان آذرماه به عنوان شاغل جدید در این سامانه شده است.

وی با بیان اینکه آمار ثبت شده معادل 70 درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال 1402 است، افزود: با هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها، پیش از پایان سال 35 هزار و 840 نفر تعهد اشتغال استان به طور کامل محقق می‌شود. بیشترین آمار اشتغال ثبت شده مربوط به کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان سیستان و بلوچستان گفت: اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد مبتنی بر ثبت کد ملی افراد بوده و از این رو موضوعاتی مانند تکراری بودن در آن امکان‌پذیر نیست و از سوی دیگر با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را متعهد به شفافیت و صحت اطلاعات ثبت شده دستگاه‌های اجرایی در خصوص اشتغال می‌داند، فرآیند بررسی تلفنی و سرشماری شاغلان ثبت شده در سامانه رصد را انجام می‌دهد.

ارسال نظرات