در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۴۰۳ شهدای استان:

برگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شود

نشست کمیته های روایتگری، رزمی فرهنگی، نمایشگاه و بازرسی صبح امروز با حضور جانشین سپاه فتح، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و اعضای کمیته ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۸۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره  به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مسائل محتوایی کنگره شهدا ، گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا برنامه های ابلاغی که در دستور کار کنگره ملی شهدای 1403 استان قرار دارد به نحو مطلوبی به سرانجام برسد.

سردار مصطفی مثنوی افزود: حدود 30 هزار برنامه در راستای این کنگره در استان پیش بینی شده است که از این تعداد 12 هزار مورد روایتگری بوده که بخشی توسط کمیته های مربوطه مجدانه انجام شد.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد و نهضت روایتگری راه اندازی شود زیرا یکی از اولویت های ما در برگزاری کنگره ملی شهدای 1403 استان روایتگری دفاع مقدس است و حجم عمده برنامه ها معطوف به این حوزه خواهد بود.

جهاد مقاومت مهمترین راهبرد در مقابل تهدیدها و خطرهاست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یکی از پیوست های فرهنگی کنگره ملی شهدای 1403 استان جهاد تبیین و روایتگری بوده که در آموزه های دینی نیز به این مقوله مهم اشاره شده است.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک با بیان اینکه دو خطر بزرگ شامل دشمن درونی و دشمن بیرونی نظام های سیاسی را تهدید می کند، افزود: جهاد مقاومت مهمترین راهبرد در مقابل تهدیدها و خطرهاست.

وی بیان کرد: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز جهاد تبیین و روایتگری مورد تاکید است به همین خاطر باید در عرصه های مختلف، جهاد تبیین به عنوان یک راهبرد مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام حکمتی نیک ابراز داشت: جهاد تبیین توسط یادگاران هشت دفاع مقدس و هادیان سیاسی در حال انجام است و 12 هزار هسته تبیینی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان شکل گرفته است و مبلغین و طلاب در مراکز آموزشی و دانشگاهی فعالیت می کنند.

وی گفت: این آمادگی در سپاه فتح وجود دارد که تفاهم نامه بین سپاه و آموزش و پرورش پیگیری و برنامه های این تفاهم نامه به صورت مدون اجرایی شوند ضمن اینکه از ظرفیت هادیان سیاسی برای روشنگری در مدارس و دانشگاه ها نیز استفاده خواهیم کرد.

جریان روایتگری در سطح کشور نهادینه شده است

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در عرصه روایتگری ضرورت مخاطب شناسی ایجاب می کند که روایت ها به گونه ای طراحی شود که بیشترین تاثیرگذاری را در جامعه به دنبال داشته باشد.

امیر رئوف افزود: با توجه به تاثیر پذیری نسل جوان به ویژه دهه 70 و بالاتر از فضای مجازی، باید بیشتر به دنبال تولید محتوای به اصطلاح کپسولی، کم حجم و کوتاه تاثیر گذار بود.

وی بیان کرد: فضای تربیتی از فضای مجازی متاثر شده است و در حوزه تبلیغ و روایتگری شیوه های نو و جدید به کار گرفته شوند.

رئوف ابراز داشت: کنشگران عرصه تبیین متعدد هستند و باید با همفزایی بیشتر به دنبال یک هدف مشخص باشیم و از موازی کاری پرهیز کنیم.

مدیرکل شبکه دنا گفت: باید از ظرفیت مدارس در بحث جهاد تبیین حداکثر استفاده را کرد.

وی افزود: رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی ها کردند و چنانچه این افراد در نقاط مختلف کشور شناسایی شوند و در قالب های گوناگون از آنها تولید محتوای مناسب منتشر شود می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رئوف بیان کرد: اردوهای راهیان نور نیز حرکت بسیار خوبی است که از سوی سپاه و بسیج شکل گرفته است که باید پیوست رسانه ای داشته باشد و یک تیم رسانه ای مستند ساز، جلوه های ویژه این مراسم معنوی را به تصویر بکشند.

مسئول ارتباطات و رسانه کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای برگزاری این کنگره ملی چهار کمیته روایتگری، رزمی فرهنگی، نمایشگاه و بازرسی با حضور اعضا تشکیل جلسه داد و در این کمیته ها برنامه های مربوطه شامل روایتگری در اقشار مختلف، برنامه های نمایشگاه و محتویات آن، اجرای رزمایش در استان و بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد کمیته ها مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

رضایت علیزاده افزود: حدود 13 هزار برنامه روایتگری کنگره ملی شهدای استان به ویژه در مدارس و دانشگاه ها پیش بینی شده که تاکنون سه هزار مورد اجرایی شده است.

وی بیان کرد: در این باره راویان دفاع مقدس ساماندهی و به مراکز و محافل مختلف از جمله مدارس، مساجد، دانشگاه ها و ... اعزام و نسبت به روایتگری ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام اقدام می کنند.

علیزاده افزود: جهاد تبیین یکی دیگر از برنامه های محوری کنگره ملی شهدای استان است که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

سایر اعضای این کمیته ها نیز به بیان دیده گاهای خود رد خصوص چگونگی اجرای برنامه های کنگره ملی شهدای 1403 استان پرداختند.

برگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شودبرگزاری نشست کمیته های چهارگانه کنگره ملی شهدای استان در یاسوج / سردار مثنوی: نهضت روایتگری راه اندازی شود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار