از ابتدای سال ۱۴۰۲؛

طرح هادی در ۱۵۰ روستای اردبیل اجرایی شده است

اردبیل - مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: طرح هادی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در ۱۵۰ روستای استان اردبیل اجرا شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۳۴
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

طرح هادی در ۱۵۰ روستای اردبیل اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حامد کیخسروی ، با بیان اینکه بنیاد مسکن در تلاش است تا در تمام شهرستان‌ها و روستاها طرح‌های هادی را اجرایی کند، اظهار کرد: طرح هادی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در ۱۵۰ روستای استان اردبیل با اعتباری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان با رویکرد عمران و آبادانی روستاها اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت از جمله طرح‌های اجرا شده در روستاها بوده، ادامه داد: امسال آسفالت معابر روستایی استان اردبیل به مساحت ۷۵۰ هزار متر مربع تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل یک‌هزار و ۸۵۹ روستا وجود دارد که یک‌هزار و ۱۷ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده و با اولویت در این روستاها اجرای طرح هادی را شاهد هستیم.

کیخسروی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای زیر ۲۰ خانوار خاطرنشان کرد: اولویت با روستاهای پرجمعیت و پرمخاطب است اما با توجه به با چشم‌اندازی که در قالب طرح هادی برای روستاها در نظر گرفته شده، انتظار می‌رود عمران و آبادانی حقیقی را در روستاها شاهد باشیم.

ارسال نظرات