فرمانده سپاه استان خراسان رضوی تاکید کرد

سپاه استان خراسان رضوی برای ۶۴ مسئله اولویت‌دار استان راهکار دارد

فرمانده سپاه استان خراسان رضوی، گفت: سپاه براساس اصل قانون اساسی محافظ انقلاب و دستاوردهای آن است و بر این اساس سپاه ۶۴ مسئله اساسی در حوزه‌های تولید، صنعت، آب و کشاورزی این استان را شناسایی و برای آنها راهکار ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۳۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد، سردار سرتیپ سیدهاشم غیاثی در دیدار جمعی از مدیران تولید و صنعت خراسان رضوی، اظهار داشت: 21 قشر در سپاه داریم و طبیعی است که بنده به عنوان خادم شما در فرماندهی سپاه استان مشغول فعالیت هستم، اشراف نسبی نسبت به اتفاقات جامعه و در گستره  استان داشته باشم، به دلیل اینکه در حوزه ایجابی سعی کردیم اتفاقاتی را رقم بزنیم مانند کلینیک صنعت یا بسیج صنعت که چه در زمان کرونا و چه قبل و یا بعد از آن فعالیت‌های سپاه را عرضه کردیم.

وی افزود:در آن حدی که احساس می‌کردیم می‌توانیم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و جلوگیری و پیشگیری از راکد شدن کارگاه‌ها اقداماتی انجام دادیم، البته ذاتا سپاه بنایی برای ارائه گزارش اقداماتش به جامعه ندارد اما شب یلدا 75 هزار بسته یلدایی را تحویل منازل محسنین دادیم و به دیدار خانواده شهدا رفتیم ، ما در گستره استان فعالیت‌های این چنینی داریم که اگر مردم بدانند امید آفرینی می‌شود.

فرمانده سپاه استان خراسان رضوی تصریح کرد: ما همه این اقدامات را  وظیفه خود می‌دانیم و در حوزه صنعت نیز اگر بتوانیم اقداماتی را انجام دهیم  تا مشکلات این حوزه رفع شود حتما ورود پیدا می‌کنیم.در حال حاضر صدها نفر در جوار پادگان شهید کاوه در کنار خدمت، دوره‌های مهارت آموزی را فرا می‌گیرند و پس از خدمت سربازی تا جایی که بتوانیم برایشان بازار کار ایجاد می‌کنیم و با تسهیلات 300 میلیونی از این عزیزان پشتیبانی خواهیم کرد.

غیاثی گفت: نگاه ما فقط نظامی نیست، بلکه نگاه ما باید حق جانبه باشد چرا که رویش‌های انقلاب را امروز به مراتب بیشتر از گذشته می‌دانیم و باید آنها را با چنگ و دندان نگه داریم و نگذاریم از کشور خارج شوند.

وی  خاطرنشان کرد: سپاه براساس اصل قانون اساسی، محافظ انقلاب و دستاوردهای آن است ما وظیفه و تکلیف داریم، بر این اساس سپاه 64 مسئله اساسی در حوزه‌های مختلف تولید، صنعت، آب و کشاورزی این استان را شناسایی و برای آنها راهکار ارائه کرده است.

فرمانده سپاه استان خراسان رضوی، عنوان کرد: در حوزه تولید صنعت، آب و کشاورزی مسائل مختلف داریم و در مقابل هر کدام از موصوعات استان راهکار ارائه کردیم و نقش خودمان را هم به عنوان سپاه و بسیج گفته‌ایم و جدا از اینکه می‌توانیم در حوزه‌های مختلف فعالیت کنیم، در سایر حوزه‌ها نیز خودمان را دخیل می‌دانیم، چرا که مهمترین دغدغه حضرت آقا در طول سال‌های مختلف داشتن حوزه تولید بوده است، هیچ مسئله تخصصی از زبان آقا خارج نمی‌شود، مگر پشت آن بحث‌های عمیق مطالعاتی باشد که توسط محققین کشور بررسی شده است.

غیاثی، گفت: آنجایی که احساس کنیم  باید نسبت به مسائل استان اشراف داشته باشیم و یا در بعضی از نقاط نفوذ کنیم هر چند تکلیف خودمان می‌دانیم حتما ورود می‌کنیم و موانع را بر می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها